• Mohaha

    Kom in på party! (>‿◠)✌

    Det är här vi coola kids håller till



    Skål och välkommen Skål
  • Svar på tråden Kom in på party! (>‿◠)✌
  • Mohaha

    Det blev lite fel i rubriken men låt inte det hindra oss. Let's get this party started!


  • Mohaha
    kapten howdy skrev 2013-01-18 00:00:40 följande:
    *Åh kommer ihåg* (men inte mycket)
    wiihoo första gästen! Ta en stol och sätt dig i soffan och känn dig nerslagen
  • Mohaha
    kapten howdy skrev 2013-01-18 00:03:24 följande:
    *redan medvetslös* Gör vad du vill med mig.
    Ohh fria händer!


    *ritar ringar runt ögonen med spritpenna*
  • kapten howdy

    Utslagen. *byxorna är lite halvt nerdragna* Du ser ett halvstånd buktandes. Efter att ha ritat ett upp å ner vänt kors i pannan, vad gör du??

    1. Stampar mig i skrevet för att få mig att vakna och fortsätta lyssna på judas priest okända demos från -82
    2. Leder mig till sängen, klär av mig naken och rider mig. ?
    Du lämnar självklart mig sen 10 minuter senare.

  • Mohaha
    kapten howdy skrev 2013-01-18 00:15:29 följande:
    Utslagen. *byxorna är lite halvt nerdragna* Du ser ett halvstånd buktandes. Efter att ha ritat ett upp å ner vänt kors i pannan, vad gör du??

    1. Stampar mig i skrevet för att få mig att vakna och fortsätta lyssna på judas priest okända demos från -82
    2. Leder mig till sängen, klär av mig naken och rider mig. ?
    Du lämnar självklart mig sen 10 minuter senare.
    Först kör jag på nr 1 som förspel (jag gillar så kallade "hårda tag" *blink blink*) sedan när jag blir allt för upphetsad av detta förspel så påbörjar jag nr 2. Jag avslutar med att kasta en 100-lapp på dig som ligger naken och medvetslös i dimman och går nöjd därifrån
  • kapten howdy
    Mohaha skrev 2013-01-18 00:21:33 följande:
    Först kör jag på nr 1 som förspel (jag gillar så kallade "hårda tag" *blink blink*) sedan när jag blir allt för upphetsad av detta förspel så påbörjar jag nr 2. Jag avslutar med att kasta en 100-lapp på dig som ligger naken och medvetslös i dimman och går nöjd därifrån
    Åhå.  *tänker vakna med ett eget sot i huvet imorgon* Börjar med don´t look back in anger.

    Det gör ont, blöder, kliar på en och samma gång. Får utlösning så fort jag nyser.

    fick jag ditt nummer?

    *drömmer om lättklädda nunnor med piskor*
  • kapten howdy
    Mohaha skrev 2013-01-18 00:37:32 följande:
    Åh att drömma låter som... en dröm just nu! Vi fortsätter partyt imorgon. Jag lovar att jag tar med mig ett sexpack 3,5or och dom där färgglada pillerna med smileysar på
    Låter som en plan.

    Baby.

    Sliskigt 10101010101 på dig
Svar på tråden Kom in på party! (>‿◠)✌