Fertila flyningar, vad gäller?
Detta är en tråd om flytningar, klarar du inte av detaljer kring detta så avråder jag dig att läsa vidare :)
Jag har PCO's och äter pergotime för att kunna få ägglossning. Jag har ätit det i flera omgångar men det var bara efter första kuren jag fick dessa äggviteflytningar. Jag har hört att för tunna flytningar är en biverkning man kan få av klomifen (pergotime) och antar att det inte finns så mycket annat att göra åt det.
Frågan är; är det värt att jag äter pergotime om jag ändå inte får äggviteflytningar eller klarar jag mig så länge de inte är mjölkaktiga eller klistriga under ägglossningen?
Jag trillade in på denna sida se.babycenter.com/l1047500/s%C3%A5-ser-livmoderhalssekret-ut#/2 och där verkar det vara så att man ändå är fertil även fast man inte har typiska äl-flytningar. Men jag vill nästan ha svart på vitt, av er som har erfarenhet av detta.
Har du eller din respektive blivit gravid trots att avsaknad av dessa flytningar?
Vore väldigt tacksam för svar, känns ju rätt onödigt att fortsätta äta pergotime om jag ändå inte kan bli gravid.