Hur många barn väljer du?
Om du av någon helt knasig men såklart förstående (eftersom omröstningen ska bli rätt ) anledning bara kunde välja mellan att ha 2 barn eller 4 barn, vad skulle du välja då?
Motivera ditt svar!
Om du av någon helt knasig men såklart förstående (eftersom omröstningen ska bli rätt ) anledning bara kunde välja mellan att ha 2 barn eller 4 barn, vad skulle du välja då?
Motivera ditt svar!
jah hade nog ingen aning innan ajg fick barn vad jag ville... men efter 2 är jag inte nöjd och misstänker att jag inte kommer vara det efter 3 heller :-P så 4! på lite sikt...
Svarade 4 barn då jag skulle vilja ha en stor familj med ungefär 4-5 barn, men eftersom vi har problem att få barn och just nu genomgår vårt 3 ivf försök är jag så nöjd om vi bara skulle lyckas och få ett barn.
Men om jag skälv skulle få önska så skulle fyra barn vara helt underbart:)!
2 barn valde jag eftersom planen ser ut så, sen får man se vad som händer i verkligheten ;)
Skulle absolut kunna tänka mig att ha 4 barn Vi har två små hjärtan nu och kommer inte att skaffa fler (tror vi) just nu. men om ett par år så vill vi nog ha en "andra kull" om det går. ännu finns det tid
Eftersom jag har tre så vill jag inte välja bort någon. Så fyra, och dessutom vill jag faktiskt ha en till. Maken vill dock absolut inte veta av det ;)
Röstade fyra då jag vill att min dotter ska få många syskon! :) Är själv ensambarn och det suger!
Två! Har två och det känns helt lagom! Fyra - hu, jag skulle vara en usel förälder till fyra. Jag är för lat och vill ha tid till mig själv och gott om tid till varje barn.
Röstade på fyra. Har två barn just nu, och är gravid med det tredje som kommer till hösten. Jag kan nog tänka mig ett fjärde sen om några år, men jag tror nog sambon nöjer sig med tre...
jag önskar mig en stor familj. Har tvillingpojkar och väntar trillingpojkar
Då säger jag två. Har två just nu och vill nog ha tre, men ha trean som lite "sladdis" då. Jag har inte orken för en trea om inte de andra två blir större först. Fyra barn tycker jag känns för mycket.