• Trissan

    Mannen som föll ner i "sinkhole" i Florida medans han sov

    De har ju börjat riva huset...men VART är hålet? Jag har googlat på bilder, kollat på videos, men man ser inte hålet någonstans? hmmm...

     

  • Svar på tråden Mannen som föll ner i "sinkhole" i Florida medans han sov
  • Jellybeanbaby
    Trissan skrev 2013-03-05 15:57:53 följande:
    Jag säger bara vad som är fakta: man kan inte dödförklara en kropp som inte hittats.punkt slut.
    Jo det kan man visst. Efter en viss tidsperiod.
    Se bara på de som försvann i tsunamin. Det var en artikel i en tidning om en fru som fick vänta i ett år innan hon fick ta del av den avlidne makens livförsäkring. Hon hade nästan fått sälja det gemensamma huset.

    Det var just det att försäkringsbolaget behövde vänta på dödsförklaringen. Och hans kropp återfanns aldrig.
    orka
  • Trissan

    Som jag skrev: om den anhörige går med på dödförklaring DÅ går det annars anses man som saknad.

  • Saudade
    Trissan skrev 2013-03-05 16:06:59 följande:
    Om släktingar till den döde säger ok till dödförklaringen,då kan man det.
    Annars anses man saknad.

    okej så när en person enligt folkbokföringen antas vara 150 år gammal och saknad så kommer denne fortfarande ligga kvar så länge ingen godkänner det.

    (nu finns det på google om där personer dödförklarats i Sverige, som faktiskt inte varit döda, som dödförklarats av myndigheterna och inte släktingar....)
  • Jellybeanbaby
    Trissan skrev 2013-03-05 16:22:17 följande:
    Som jag skrev: om den anhörige går med på dödförklaring DÅ går det annars anses man som saknad.
    Hur förklarar du då att en äkta fru fick vänta ett år på livförsäkringspengar?
    orka
  • Evertina

    MYstisk... Säkert Illuminati som härjar! 

    Vad jobbade han som? Näe just det Media är inte klargjort det, troligtvis visste han hemligheter i Pentagon och i Area 51.

    Googlar man hans namn kommer  Jeb bush som är son till George H. W. Bush

    Det är något skumt på gång! 

  • Trissan
    Evertina skrev 2013-03-05 16:48:21 följande:
    MYstisk... Säkert Illuminati som härjar! 

    Vad jobbade han som? Näe just det Media är inte klargjort det, troligtvis visste han hemligheter i Pentagon och i Area 51.

    Googlar man hans namn kommer  Jeb bush som är son till George H. W. Bush

    Det är något skumt på gång! 
    säg det till de som litar fullt och blint på nyheter och tidningar=)
    nä dags o äta lite middag 
  • CMM

    Men herreminjävlajesus, kan ni ta av er foliehattarna någon gång eller? Man skäms ju över att tillhöra samma människosläkte som vissa här inne.


    Om mina barn får barn innan de blivit myndiga har jag misslyckats som förälder.
  • Jellybeanbaby
    CMM skrev 2013-03-05 20:45:26 följande:
    Men herreminjävlajesus, kan ni ta av er foliehattarna någon gång eller? Man skäms ju över att tillhöra samma människosläkte som vissa här inne.
    Jag tar för givet att de skojar...
    orka
  • Evertina

    Varför skulle vi skoja!

    Kolla och bli upplyst! Säkerställda källor och allt!

    Men ni har blivi indoktinerad av media när ni va små, ni tänker inte för er själva! Staten vill styra er! Man är rädd och vill undvika revolution som har skett genom historien! Aldrig igen! 











  • Trissan
    Evertina skrev 2013-03-05 23:37:33 följande:
    Varför skulle vi skoja!

    Kolla och bli upplyst! Säkerställda källor och allt!

    Men ni har blivi indoktinerad av media när ni va små, ni tänker inte för er själva! Staten vill styra er! Man är rädd och vill undvika revolution som har skett genom historien! Aldrig igen! 


    " rel="nofollow" target="_blank">

     


    " rel="nofollow" target="_blank">

     


    " rel="nofollow" target="_blank">

     
    Skall titta på videorna du länkade.
    Men ville bara skriva att vissa människor är blinda! De tror på ALLT som visas på nyheter, står i tidningar etc.
    Lita aldrig på någon än dig själv. 
  • Trädblåsare
    Trissan skrev 2013-03-06 11:30:05 följande:
    Skall titta på videorna du länkade.
    Men ville bara skriva att vissa människor är blinda! De tror på ALLT som visas på nyheter, står i tidningar etc.
    Lita aldrig på någon än dig själv. 
    Det måste bli väldigt jobbigt att leva då.


  • Trissan
    Evertina skrev 2013-03-05 23:37:33 följande:
    Varför skulle vi skoja!

    Kolla och bli upplyst! Säkerställda källor och allt!

    Men ni har blivi indoktinerad av media när ni va små, ni tänker inte för er själva! Staten vill styra er! Man är rädd och vill undvika revolution som har skett genom historien! Aldrig igen! 


    " rel="nofollow" target="_blank">

     


    " rel="nofollow" target="_blank">

     


    " rel="nofollow" target="_blank">

     
    Har sett första delen nu...spännande
  • CMM
    Evertina skrev 2013-03-05 23:37:33 följande:
    Varför skulle vi skoja!

    Kolla och bli upplyst! Säkerställda källor och allt!

    Men ni har blivi indoktinerad av media när ni va små, ni tänker inte för er själva! Staten vill styra er! Man är rädd och vill undvika revolution som har skett genom historien! Aldrig igen! 


    " rel="nofollow" target="_blank">

     


    " rel="nofollow" target="_blank">

     


    " rel="nofollow" target="_blank">

     
    Första videon har rullat i 10-15 sekunder när ett bibelcitat visas. Och så påstår de sig sitta på "sanningen". Hahahahaaaaa. 
    Om mina barn får barn innan de blivit myndiga har jag misslyckats som förälder.
  • Jellybeanbaby
    Trissan skrev 2013-03-06 11:30:05 följande:
    Skall titta på videorna du länkade.
    Men ville bara skriva att vissa människor är blinda! De tror på ALLT som visas på nyheter, står i tidningar etc.
    Lita aldrig på någon än dig själv. 
    Snällaaaaaaa snällllaaaa rara människa. Man ska tro på max 40% av vad som står i tidningarna! Expressen/Aftonbladet, ännu mindre, kanske 20%!!

    Detta vet väl varje tänkande människa att allt som står i tidningarna inte är sant?
    orka
  • Jellybeanbaby
    CMM skrev 2013-03-06 12:04:26 följande:
    Första videon har rullat i 10-15 sekunder när ett bibelcitat visas. Och så påstår de sig sitta på "sanningen". Hahahahaaaaa. 
    ...oooch sen är det illuminati-tjafs. Vad trött man blir!
    orka
  • Trissan
    Jellybeanbaby skrev 2013-03-06 12:09:58 följande:
    ...oooch sen är det illuminati-tjafs. Vad trött man blir!
    varför blir du trött på det?=)
    videorna handlar om att öppna upp sina egna ögon och inte vara så jävla blind inför allt som händer runt omkring oss 
  • Trissan

    men, jag hade inte behövt se videorna för att förstå det. 
    det har jag vetat sen liten. 

  • Jellybeanbaby
    Trissan skrev 2013-03-06 12:13:47 följande:
    men, jag hade inte behövt se videorna för att förstå det. 
    det har jag vetat sen liten. 
    Utveckla gärna.
    orka
  • Trissan
    Jellybeanbaby skrev 2013-03-06 12:25:17 följande:
    Utveckla gärna.
    för dig? nej tack!
  • Trissan

    Dock fattar jag inte....vad skall man göra med den här illuminati?
     

Svar på tråden Mannen som föll ner i "sinkhole" i Florida medans han sov