• Anonym (Frustrerad)

Min fru slutade mitt i sexakten

Det har hänt förr och igår hände det igen. Mitt i det som mest upphetsade förspelet kommer min fru på att hon inte vill och bara slutar. Sen somnar hon. Ofta kan jag bli avvisad när jag tar initiativ, men ibland händer det alltså att hon "kommer på" efter ett tag att hon inte vill. Jag blev ganska frustrerad i alla fall. är det fler män som upplevt det och hur är det med er kvinnor, skulle ni kunna släppa det utan att bli så sexuellt frustrerade i en motsvarande situation?

• Svar på tråden Min fru slutade mitt i sexakten
  • Anonym (kluven)

Det kan vara svårt när man är trött.
    Jag har aldrig haft mage att avbryta så, men istället varit rätt torr och fått ont ett par dagar efteråt.
    När barnen var små blev det ofta så och hade ont rätt ofta, tillslut blev det så att jag sa nej från början istället så vi typ aldrig hade sex. Det blev konsekvensen av att inte avbryta när det inte funkade trots min goda vilja. Detta ledde till ett mycket avtändande sextjat som istället gjorde det helt omöjligt att ens få fram en endaste droppe fukt där nere.
    Jag själv tog tillslut farväl från förhållandet efter våra 11år för att det var omöjligt att komma ur cirkeln. Slutade tända helt på honom efter allt tjat som blev.

Hade det varit okej att avbryta mitt i under den här perioden i livet hade det aldrig blivit så.
    Men jag ansåg det inte vara okej jag heller precis som han valde fortsätta trotts torkan så det gjorde ont. 

Så vad som är bäst vet jag inte?
    Men det lutar åt att det måste få vara okej under en period i livet så. Kvarstår det får manhitta roten till problemet som gör att tröttheten blir så svår. Hitta alternativ. Kanske det sista innan man somnar inte är bästa tidpunkten?

• Anonym (Håller med)

Om jag hade en kille och han skulle göra så mitt i flera gånger om,  plus om vi inte hade sex så ofta skulle nog förhållandet inte bli så långlivat... skulle nog även vara väldigt frustrerande och tro att jag gjorde något fel. 

• Kul
    Anonym (Frustrerad) skrev 2013-03-05 14:41:36 följande:

Läs tråden innan. Hon är för trött. Betackar mig för oseriösa skämt.
    Tyckte du att George 1 gav ett seriöst svar då?

Ni som skriver att det inte är ok. Varför är det inte det? Det är ju inte ovanligt att mannen är klar innan kvinnan och bara somnar efter det. Är det ok? Kanske kan det vara så att TS gör så ibland och att frun vill hämnas... Eller så tycker hon helt enkelt inte att det är skönt och har ingen lust att bara spela med.

Som i så många andra fall kan det bara lösas om du Ts pratar med din fru om det. Det är inte konstigt att du tycker att det är frustrerande.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-03-05 14:18:16 följande:
    Jag kan vara jattetrott men anda vilja, men trottheten tar overhanden nar man t ex. tagit initiativ i soffan for att sen fortsatta till sangen (for att inte bli pakomna av barnen) och partnern da gar och borstar tanderna innan vi fortsatter. Da hinner jag oftast nastan somna, och da blir det sadar som du beskriver, att man kanner sig tvungen att fortsatta (for att inte gora mannen besviken) och halvhjartat fortsatter att smeka och man blir bara trottare och trottare (man ar ju dodstrott, i ett halvmorkt rum, i en skon sang - klart man bara vill somna).

Precis. Man vill så gärna men tröttheten tar överhanden.
  • Anders 386

Vi har sällan spontansex när vi gått och lagt oss. Vi har liksom bestämt innan sängående att nu ska vi ha sex.
    Kanske låter trist för vissa - men då är det liksom bestämt, vi vill båda två. Då uppstår inga tveksamheter.
    Vi är alltid nyduschade  innan sex - det är väl största anledningen till att vi alltid bestämmer innan.

Min lösning blir alltså att fråga partnern innan för att få ett ordentligt ja eller nej.  

• Flirpan

Du som man måste visa att här är det fan jag bestämmer! Det är inte ett ok beteende för en kvinna, men tyvärr blir det så när ni ger oss för fria tyglar.

• Bedhead

Ja du TS. För oss kvinnor slutar sexet alltid "mitt i akten", eftersom det tenderar att sluta när ni är klara oavsett var i akten vi befinner oss. Så välkommen i klubben!

It´s better to have loved and lost than to live with a fucking psycho for the rest of your life
  • Anonym (Doris)
    Anonym skrev 2013-03-05 14:18:16 följande:

Jag kan vara jattetrott men anda vilja, men trottheten tar overhanden nar man t ex. tagit initiativ i soffan for att sen fortsatta till sangen (for att inte bli pakomna av barnen) och partnern da gar och borstar tanderna innan vi fortsatter. Da hinner jag oftast nastan somna, och da blir det sadar som du beskriver, att man kanner sig tvungen att fortsatta (for att inte gora mannen besviken) och halvhjartat fortsatter att smeka och man blir bara trottare och trottare (man ar ju dodstrott, i ett halvmorkt rum, i en skon sang - klart man bara vill somna).
    Nu fick jag en flashback från när mina barn var små och jag var sådär trött- känner precis igen det där med att nästan somna medan han borstade tänderna eller tvättade sej .
     Kan ni köra en liten snabbis utan så mycket förspel ibland som omväxling kanske?
  • P30

Jag tycker att det är helt ok att få avbryta om man kommer på att man inte är sugen, mycket hellre det än som flera beskriver det: att personen säger nej innan för att personen är rädd att inte orka/fortsätta vara sugen sedan.

Det hände mig i mitt förra äktenskap, hon sa nej för säkerhets skull. Till slut hade vi inte sex på över ett år när jag slutade "tjata". Så avsluta själv, ligg kvar och runka, det tycker jag att hon måste kunna hantera. Och försök att inte skuldbelägga för mycket. Med en hand på hennes rygg om jag skulle runka får jag lite närhet samtidigt.

Eller - fundera på om det helt enkelt är så att lusten är slut om ni hamnar i ett långvarigt mönster som ni inte kan resonera er fram till, för min del i mitt nya förhållande är det enorma problem som upptog en stor del av mina tankar under flera år nu ett icke-problem. Vi är båda mycket mer sugna, men det är alltid ok att säga nej om man inte orkar. Flera gånger har jag inte varit tillräckligt kåt och pigg för att komma själv, men då kan jag ju ge henne lite, eller vara med och suga på hennes bröst när hon plockar fram sin favoritdildo - och tvärt om.

Och - förstås som någon annan sa - fundera på om ni kan ha sex andra tider, när barnen bolibompar eller hur det fungerar nuförtiden! :)

Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • Ceasar
    Anonym (Doris) skrev 2013-03-28 08:46:56 följande:
     Kan ni köra en liten snabbis utan så mycket förspel ibland som omväxling kanske?
    Jag skulle gärna köra en snabbis då och då med min fru. Men för det krävs lite engagemang från båda.

Jag skulle gärna krydda upp vårt sexliv med nya saker. Men för det krävs lite engagemang från båda.

Om en försöker och den andra säger nej, då blir det svårt.
  • FireLady
    Bedhead skrev 2013-03-28 08:46:17 följande:
    Ja du TS. För oss kvinnor slutar sexet alltid "mitt i akten", eftersom det tenderar att sluta när ni är klara oavsett var i akten vi befinner oss. Så välkommen i klubben!

Ja, tänkte skriva samma. Vissa kvinnor blir less och börjar hämnas på detta vis tillslut.
  • Anonym

Ibland slutar jag mitt i akten med min sambo, eftersom att jag tröttnat på att när han kommit så är allt över.
    T.ex. om vi kör 69:an så slutar han direkt han har kommit. Då är akten slut för honom. Kvar ligger jag med ett dunkande underliv som bara vill ha mer. Men det tänker inte han på. Så då kan jag runka av honom ibland och sedan sluta mitt i, för att påminna honom om det han gör gentemot mig. Demon

• Anonym (40-åring)
    Bedhead skrev 2013-03-28 08:46:17 följande:

Jag "råkade" komma före kvinnan exakt en enda gång under vårt förhållande.
    Det hindrade inte henne från att bete sig som TS's fru med frekventa mellanrum.
Svar på tråden Min fru slutade mitt i sexakten