• Anonym

Hårig och äcklig

Jag är en man, har hårigt bröst och jättehårig mage, benen och rumpan är fan inte bättre .. Känner mig så osexig, äcklig och bläääh ... Jag ser bra ut, till utseende, och har pga detta dissat många tjejer ... Jag skulle kanske vart värsta playern om jag inte vore så äckligt hårig, så en fördel finns det väl med det ... hmm, vad ska jag göra? :(

• Svar på tråden Hårig och äcklig
  • Anonym (Hårig bringa)

Du har träffat fel tjejer eller rättare sagt säkert bara småbrudar. Kvinnor gillar män med hårigt bröst.

• P30

Som rådande mode är skall ju allt hår bort, vare sig du är man eller kvinna.

Som hårig man är det absolut besvärligt - det är ungefär hälften som faller bort för att de har hårfobi. Å andra sidan kanske det räcker med att ha hälften som urval, se det som en sak du inte kan göra så mycket åt. Det är väl lite som för korta män - långa kvinnor vill sällan ha korta män. Visst, du kan köra högklackat, men det kommer förmodligen bara att minska andelen intressenter. ;)

Så - se det som något du inte kan/skall/bör göra något åt. Jag rakar pungen och kukroten, det är ju i första hand där (och i ansiktet) hennes mun förmodas vara, så då kan det vara respektfullt / öka möjligheten till ytterligare interaktion senare.

Men - se det som en tillgång istället. Som många kvinnor skriver här är det relativt svårt att gå tillbaka. Se det som din möjlighet att omvända dem istället. Gillar du dig själv kommer det öka möjligheten för dem att gilla dig.

Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • MissFine

Åh, men det ska ju vara hår på riktiga män! Var stolt över det istället. Finns massor av kvinnor som älskar att dra fingrarna genom håret på bröstet och magen. Mmmm.... mums.

Sen är det ju så att vi är som vi är. Alla har vi saker som vi är mindre nöjda med. Men vi är fina som vi är. Så det så. Det räcker mer än väl att du är dig själv. Det finns kvinnor som vill ha dig, just för att du är du.

• Amidina

Min man är gött hårig och jag älskar honom inte ett uns mindre för det! Det är sexigt med håriga män! FlörtSmaken är som baken och det finns någon för alla. 

• Anonym (Lady)

Min karl vågade inte visa ryggen för mig första gångerna vi sågs... Men jag kunde ju känna och var tvungen säga det rakt ut att "Fan vad underbart hårig du är, så sexigt!" Numera rakar han bara sig mellan benen, av hänsyn kanske, som någon sa. Han har slutat raka sig i ansiktet också, vi tycker båda det är snyggt med trimmad skäggväxt. Grrr Tungan ute

• Jonzonto

Jag är tvärtom.. Jag är väldigt hårfri på kroppen.. Har i ansikte, på ben och underarmar bara!

Det kan både vara skönt men ibland lite "omanligt".. Men har ett grymt skägg och rätt ofta är det skönt att inte ha så mycket hår i vägen! Så klagar egentligen inte.. :P

• Anonym (Hårig bringa)
    MissFine skrev 2013-03-27 20:16:02 följande:
    Åh, men det ska ju vara hår på riktiga män! Var stolt över det istället. Finns massor av kvinnor som älskar att dra fingrarna genom håret på bröstet och magen. Mmmm.... mums.

Sen är det ju så att vi är som vi är. Alla har vi saker som vi är mindre nöjda med. Men vi är fina som vi är. Så det så. Det räcker mer än väl att du är dig själv. Det finns kvinnor som vill ha dig, just för att du är du.
    Ryser av välbehag, det är det underbaraste som finns när en tjej gör så!
  • TheTrader
    Jodyanna skrev 2013-03-09 02:40:05 följande:
    Älskar hår på killar... finns inge mer omanligt än killar som vaxar och rakar sig på mage och bröst......
    va glad över att du ser manlig ut :D 
  • Anonym (nn)
    Jonzonto skrev 2013-03-28 07:48:52 följande:

Jag är tvärtom.. Jag är väldigt hårfri på kroppen.. Har i ansikte, på ben och underarmar bara!

Det kan både vara skönt men ibland lite "omanligt".. Men har ett grymt skägg och rätt ofta är det skönt att inte ha så mycket hår i vägen! Så klagar egentligen inte.. :P

Uuunderbart, precis i min smak :p ;)
  • Anonym (Hår)

Älskar håriga män, cave man!!!

Svar på tråden Hårig och äcklig