• justme

    Hur säger jag till honom vad jag tycker! HJÄLP!!

    Detta är första gången jag skriver en tråd så ni får ha tålamod med mig.

    Jag har nyligen upptäckt att jag fått känslor för en kille som jag känt sen några år tillbaka. Jag har tidigare haft kille i 5år och var även förlovad  Så det har aldrig kunnat bli något mer mellan oss. Men när jag och mitt ex hade ett uppbrott på en månad så träffades vi på två fester vi pratade och skrattade mycket.. och hade sex med varandra båda gångerna.
    Jag känner även hans syster och hon säger att det verkar som om han gillar mig men att dom inte direkt brukar prata med varandra om sånt. Ibland går det flera månader innan jag träffar honom men när vi väl ses så finns det något mellan oss som jag inte riktigt kan sätta ord på. Vi ler mycket till varandra och tittar på varandra så fort vi tror att den andra inte ser det. När vi pratar med varandra så ler vi båda oftast generat. Ibland verkar han nervös.
    Jag har nu frågat honom om vi kan träffas och prata. Har dock inte sagt vad det handlar om men vi kom fram till att jag imorgon ska komma hem till honom så att jag kan säga "vad det är jag tänker på" jag sa nämligen till honom att jag ville ta det när vi ses.

    Och nu kommer min fråga:

    Hur ska jag säga till honom att jag VERKLIGEN gillar honom på ett snyggt och diskret sätt?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-13 00:36
    Är så nervös och vet inte hur jag ska säga det. Är oftast blyg och blir lätt generad speciellt i hans närhet. Hur ska jag fråga om han känner samma för mig så att det låter bra?

  • Svar på tråden Hur säger jag till honom vad jag tycker! HJÄLP!!
  • Anonym

    Oj, det var svårt fråga eftersom har aldrig gjort det. Det som du kan göra är att berätta om hur du känner för honom men på en romantisk sätt:) du få gärna berätta sen hur hade gått.

  • justme

    Ja det är tyvärr en svår fråga. Absolut ska jag skriva och berätta hur det gick Glad  Tack för snabbt svar!

Svar på tråden Hur säger jag till honom vad jag tycker! HJÄLP!!