• Rottiss

    Föräldrar/blivande föräldrar i Södertäljetrakterna, finns ni?

    Om två veckor så flyttar jag till Södertälje, det skulle vara jättekul att komma i kontakt med andra föräldrar eller blivande föräldrar. Glad Några trevliga där ute?

  • Svar på tråden Föräldrar/blivande föräldrar i Södertäljetrakterna, finns ni?
  • Sthlm Cicci

    Nä, rött hus med vita knutar. Det är väl egentligen en mindre gård. Men vi kommer hyra det som villa. Med garage, verkstad, ladugård mm. Och en sjujäkla stor tomt.... ;D

  • Sazee

    Jag har glömt bort att kolla den här tråden faktiskt. Eller hela familjeliv. Men nu är jag tillbaka. :)

  • Magdaan
    Rottiss skrev 2013-03-15 16:23:01 följande:
    Om två veckor så flyttar jag till Södertälje, det skulle vara jättekul att komma i kontakt med andra föräldrar eller blivande föräldrar. Glad Några trevliga där ute?

    hejsan jag fick min son 19/3 2013 känner ingen mamma här i södertälje jag vill gärna att min son ska få träffa bebisar i hans ålder.

    Vi bor i Hovsjö. 
  • Magdaan
    Sthlm Cicci skrev 2013-09-16 12:06:39 följande:
    Jag träffas gärna! Då alla kommer jobba, när jag är hemma med bebis...

    ja.. vad brukar du göra om dagarna då? har du fb istället?
  • Sthlm Cicci

    Japp, har fb Cicci Gullan Andersson

    Just nu så försöker jag skola in dottern på dagis. Vi är inne på vecka5. :( Vi har haft en jäkla otur med sjukdomar. Annars så är jag mest här hemma på gården. Känner av fogarna för minsta lilla. :( Försöker träna hundarna en del.

    Sj då? Vad gör ni om dagarna då?

  • Magdaan

    hej

    okej när är du bf? ne vi städar och går långpromenader har inge körkort så det blir ju att man inte gör så mycket för man känner inga här..   

Svar på tråden Föräldrar/blivande föräldrar i Södertäljetrakterna, finns ni?