• Elin 885

    Min mans kärleksförklaring igårkväll.

    Igårväll låg och jag och min man i sängen och småpratade sådär som vi gör ibland, varpå jag frågade honom vad han har för framtidsdrömmar och får detta till svar:
    "Det spelar inte så stor roll, bara jag får vara med dig i resten av mitt liv, då kan jag bo var som helst, men jag skulle gärna vilja ha ett finare hus med en massa barnfötter som springer runt".

    alltså kan man bli annat än rörd??? jag blev alldeles tårögd av lycka och kramade om honom jättehårt och länge.

    Förlåt ville bara dela med mig av detta innan jag exploderar av glädje! =).


    Jag har ADHD/AS/DYSLEXI, problem med det?
  • Svar på tråden Min mans kärleksförklaring igårkväll.
  • tjejenA
    Elin 885 skrev 2013-03-18 13:54:29 följande:
    Igårväll låg och jag och min man i sängen och småpratade sådär som vi gör ibland, varpå jag frågade honom vad han har för framtidsdrömmar och får detta till svar:
    "Det spelar inte så stor roll, bara jag får vara med dig i resten av mitt liv, då kan jag bo var som helst, men jag skulle gärna vilja ha ett finare hus med en massa barnfötter som springer runt".

    alltså kan man bli annat än rörd??? jag blev alldeles tårögd av lycka och kramade om honom jättehårt och länge.

    Förlåt ville bara dela med mig av detta innan jag exploderar av glädje! =).
    Härligt och få höra att folk säger fina saker till varandra :) Oftast får man bara höra mycket negativa saker
  • Elin 885
    tjejenA skrev 2013-03-18 14:15:02 följande:
    Härligt och få höra att folk säger fina saker till varandra :) Oftast får man bara höra mycket negativa saker
    hihi Vi brukar skämtsamt säga att det är Thomas som är kvinnan i vårt äktenskap ;).
    För gosigare, kärleksfullare, och känsligare kille får man nog leta efter.
    =).

    jag blev bara så lycklig över att han sa det.
    Jag har ADHD/AS/DYSLEXI, problem med det?
  • Elin 885
    tjejenA skrev 2013-03-18 14:15:02 följande:
    Härligt och få höra att folk säger fina saker till varandra :) Oftast får man bara höra mycket negativa saker
    han kan komma ihåg datum som när vi första gången sa att vi älskar varandra, första gången vi kysstes osv.

    hm jag ligger nog i lä där :P.
    Jag har ADHD/AS/DYSLEXI, problem med det?
  • Elin 885

    angående barn så har jag sagt till honom att allt över 4 kg får han föda =D :P ;).


    Jag har ADHD/AS/DYSLEXI, problem med det?
  • tjejenA
    Elin 885 skrev 2013-03-18 14:16:34 följande:
    hihi Vi brukar skämtsamt säga att det är Thomas som är kvinnan i vårt äktenskap ;).
    För gosigare, kärleksfullare, och känsligare kille får man nog leta efter.
    =).

    jag blev bara så lycklig över att han sa det.
    Hehe...va kul :) Önskar jag också kunde ha det så bra ;) Lycka till med allt och hoppas ni får en bebis under 4 kg...så slipper det gö så ont för honom...hehe
  • Elin 885
    tjejenA skrev 2013-03-19 15:04:59 följande:
    Hehe...va kul :) Önskar jag också kunde ha det så bra ;) Lycka till med allt och hoppas ni får en bebis under 4 kg...så slipper det gö så ont för honom...hehe
    haha!
    han var en bjässe på 4,5 kilo medans jag var en plutt på 2,3 kilo....hm...känns som min storlek är att föredra ;).
    Jag har ADHD/AS/DYSLEXI, problem med det?
  • Elin 885
    Gizmo skrev 2013-03-18 15:16:16 följande:
    I dagens bistra tider behöver alla mera kärlek! Solig
    ja precis!!! =).
    Jag har ADHD/AS/DYSLEXI, problem med det?
  • iakttagare
    Elin 885 skrev 2013-03-18 13:54:29 följande:
    Igårväll låg och jag och min man i sängen och småpratade sådär som vi gör ibland, varpå jag frågade honom vad han har för framtidsdrömmar och får detta till svar:
    "Det spelar inte så stor roll, bara jag får vara med dig i resten av mitt liv, då kan jag bo var som helst, men jag skulle gärna vilja ha ett finare hus med en massa barnfötter som springer runt".

    alltså kan man bli annat än rörd??? jag blev alldeles tårögd av lycka och kramade om honom jättehårt och länge.

    Förlåt ville bara dela med mig av detta innan jag exploderar av glädje! =).
    Det lät jätte mysigt, du verkar ha en fin man
Svar på tråden Min mans kärleksförklaring igårkväll.