Anders 386 skrev 2013-08-23 08:51:54 följande:
Håller inte med. Jag tycker det är rimligt att en kille utger sig för att vara hetero om han är ute efter att ha sex med ett par. Det är troligen ren strategi för att inte avskräcka någon av parterna för att ta kontakt. Om det sen blir av med trekanten så är det ju bara för killen att hålla sig till tjejen. Killen kan ju liksom anpassa sig till situationen. Om vi skulle annonsera efter en extraman skulle inte min fru vilja ha med en bisexuell kille eftersom det skulle bli en "konkurrent" till henne. Jag skulle inte alls kalla det att vara en ynkrygg, det är ett väldigt starkt ord. Ser det mer som en strategi för att få "komma till". Jag förstår hur ni tänker - men jag tänker inte likadant.
Finns personen på BC är det dessutom troligt att personen även söker sex med motsatt kön - då är det ingen fördel att skylta med att man är Bi. Handlar om marknadsföring.
Anonym (Gonzo) skrev 2013-08-23 02:42:56 följande:
Fast er inskränkta syn är ju faktiskt ert eget problem...

Om vio skriver ut vi tydligt att vi söker en bs man,eller bs kvinna, söker inte såna som inte är bs, då ska inte killar komma och skriva att de är hetreo, och sen efter ett par brev erkänna att han kan tänka sig det och det andra med en kille, ja då är han en ynkrygg i våra ögon som inte vågar stå för vem han är.