• tindra aliah

    Tindra-Aliah

    Usch!! Jag kommer aldrig bli den jag va innan!
    Vad jag hatar detta.. Ja vill ju bara ha min Tindra..
    Hur ska man klara av att ha ett liv o va normal när livet skulle ha sett helt annorlunda ut igentligen..

    Mina dagar är en ända kamp.. Ja vaknar o direkt det första som kommer till mig är just det att Tindra-Aliah inte finns mer. Denna flicka var mer än önskad, varför fick ja inte behålla henne? Ja har inte fått behålla ngt ja älskar när ska min tur vända??
    Hela dagarna går man här o inte fasiken har ja ngn större lust att vandra på denna jord, ja vill va med min flicka, ja e så svartsjuk på alla som e i himlen alla mina anhöriga som får dela på den finaste ängeln i himlen Tindra-Aliah.. Ja e oxå sur på gud o på dom i himlen, det känns oxå skamligt å har precis vågat säga detta högt.. ja e sur på gud o mina anhöriga för att dom tog Tindra i från mig.. Hur kunde dom låta gud ta henne i från mig??
    Men som min lilla syster sa gud är störst även när man e död så mina anhöriga o pappa kunde inget annat än attt be gud om nåd för Tindra.(som mamma sa) men om gud hade andra planer så var dom ju "tvugna" att ta henne när det va hennes tur... {#emotions_dlg.flower} Ja kan inte vara glad jag kan inte jag vill inte... Ja vill ju vara gravid med min Tindra då var ja lycklig genuint jävla lycklig va ja under min gravid.. Även om ja hela tiden oroade mig för moderkakan,va rädd att jag skulle blöda ut henne under de 3 v ja blöde under v14-17 ja va sedan resten av graviditeten orolig som fan,men lugnade ner mig 10 jan hos bm då hon ger mig klartecken i att resa.. o 4 dagar senare på resan 3/2 blir min mardröm sann i v 26 ja börja blöda som fan o Tindra-aliah måste ut akut efter 3.5 timmes blödning..
    Usch de e en sån mardröm så de e inte sant.. o de svenska doktorerna säger att min graviditetet har varit bra..hur fan kan den ha varit bra?? 
     Den vården ja får nu e inte ens bra.. Ja träffar en kurator thats it.. DR ja träffa hos bm i förra v sa att ja inte skulle på ngn återkontroll mina nära säger att det ska ja.ingen har kollat så att min livmoder drar sig tillbaka ordentligt,inget har berättat att man ska göra knipövningar även om ja  kom till 6,5 mån ingen har sagt hur o när min mens ska komma,men nu behöver ja inte oroa mig för den på d viset utan tvärtom har blött sen den 4/2 förrutom 4 dagar mellan 4/3-8/3.. det tyckte inte min kurator lätt bra.. Och i går kväll när ja skulle sova tycker ja att min högra sida vid äggstocken e lite svullen ömar lite.. 
    Jag har inte blivit sjukskriven el ngt sånt sån tur e är ja arbetslös men vi har också små krav på oss som e ganska jobbiga,, som ex gå till arbf o berätta att min dotter föddes 3/2 o dog 5/2 så ja blir inte mamma ledig.. Inget kul alls o ja vet inte om ja ens klarar att säga de meningarna högt..Gråter  Fy fan varför skulle just jag bli en ängla mamma? Det känns så orättvisst som ja har längtat efter denna tjej o nu kommer saknaden att allt finnas aldrig mätas aldrig försvinna.
    Mamma älskar dig över allt annat du kommer för evigt va den sista ja älskat du e mitt allt fast du inte e med mig. 

  • Svar på tråden Tindra-Aliah
  • EmmaLiavin

    Beklagar din sorg så mycket! Kan inte ens föreställa mig hur du känner. Ingen borde få gå igenom detta, absolut ingen. Hon var jätte, jätte fin, din underbara dotter!

    Jag hoppas att du hittar något sätt att ta dig vidare på. Blir så ledsen av att sånt här händer :(

    Stor varm kram till dig

  • tindra aliah
    newyork skrev 2013-03-21 15:09:23 följande:
    Beklagar förlusten. Jag förlorade min dotter för nio månader sedan. Hon blev 7 år. Jag har en blogg, det hjälper mig med sorgen. Det är jobbig läsning, men om och när du orkar, läs gärna. Varm kram till dig

    minbebis.com/blogg/helena76/  

    Tack så mkt alla som ger mig stöd.. Helena jag har redan tittat in på din blogg o gråtit floder.. Beklagar din sorg,det finns inte ord som kan täcka den otroliga smärta man känner i hjärtat.. stor kram tindras mamma lollo
  • Aimee68

    Mitt hjärta blöder när jag läserGråter Hon är så otroligt fin lilla Tindra. Livet är inte rättvist!
    Vad bra ändå att du skriver av dig! Jag skickar massor med styrkekramarHjärta

  • Aimee68
    newyork skrev 2013-03-21 15:09:23 följande:
    Beklagar förlusten. Jag förlorade min dotter för nio månader sedan. Hon blev 7 år. Jag har en blogg, det hjälper mig med sorgen. Det är jobbig läsning, men om och när du orkar, läs gärna. Varm kram till dig

    minbebis.com/blogg/helena76/  

    Jag har läst din blogg innanGråter Kan inte föreställa mig eran sorg och skickar styrkekramar till dig oxåHjärta
  • Lindsey Egot the only one

    Va vacker hon var din Tindra. Jag beklagar verkligen. Livet blir inte detsamma efter man förlorat sitt barn.

  • tindra aliah

    ja de e jätte hårt..Tack för dina varmande ord..Hon va vädigt vacker min fina Tindra..Det e stor förlust.jag har ett stort sår i hjärtat ett stort tomrum i bröstet..uscha önska inte ens min värsta fiende denna smärta :(

  • Lindsey Egot the only one

    Jag har förlorat min 14 åriga dotter. När ett barn rycks ifrån en så kommer för alltid ett tomrum finnas i hjärtat och det är för just våra älskade barn som vi inte har hos oss.

Svar på tråden Tindra-Aliah