Boxerbrutta skrev 2013-04-10 19:11:29 följande:
Hej. Jag och min kompis har bestämt oss för att använda modifast för att kickstarta vår viktminskning. Jag har tidigare gått på xtravaganza som fungerade skitbra för mig. Jag har inte gått upp sen dess men har heller knappt tappat något i vikt på Egen hand, verkar ha svårt för att gå ner i vikt trots att jag verkligen ansträngt mig. Till frågan.. Ni som gått på modifast,vad hade ni för biverkningar? Min kompis är på dag tre och jag började idag, både kissar sjukt mycket. Jag har exempelvis på 1,5 timme kissat tre gånger och är kissinödig igen.. Vi har inte ens druckit så mycket som man borde ha gjort och ändå är båda roligt kissinödiga? Har någon varit med om detta?
Boxerbrutta skrev 2013-04-10 19:11:29 följande:
Hej. Jag och min kompis har bestämt oss för att använda modifast för att kickstarta vår viktminskning. Jag har tidigare gått på xtravaganza som fungerade skitbra för mig. Jag har inte gått upp sen dess men har heller knappt tappat något i vikt på Egen hand, verkar ha svårt för att gå ner i vikt trots att jag verkligen ansträngt mig. Till frågan.. Ni som gått på modifast,vad hade ni för biverkningar? Min kompis är på dag tre och jag började idag, både kissar sjukt mycket. Jag har exempelvis på 1,5 timme kissat tre gånger och är kissinödig igen.. Vi har inte ens druckit så mycket som man borde ha gjort och ändå är båda roligt kissinödiga? Har någon varit med om detta? (Jag är inte intresserad av att diskutera hurvida modifast är en bra metod att gå ner k vikt med och liknande:))