• Ssthlm

    Blivande mammor på Kungsholmen/centrala Stockholm år 2013

    Hej allihopa!
    Skapar en tråd i det här forumet också Glad. Jag är 27 år, bor på Kungsholmen och väntar första barnet i slutet av augusti. Skulle vara kul att lära känna andra blivande mammor i närheten.
    Har även skapat en dold grupp på facebook, tycker det är lite lättare att ha koll där. Så hojta till om ni vill gå med i den!

  • Svar på tråden Blivande mammor på Kungsholmen/centrala Stockholm år 2013
  • Ssthlm
    Loppan81 skrev 2013-04-17 12:38:30 följande:
    Hej! Åh den här gruppen har jag väntat på! Jag bor i Birkastan och har BF 30 okt. :)
    Va kul Skrattande, skickar ett mail till dig!
  • Ojapajas

    Hej! Jag tänkte hoppa in i den här tråden om det är ok :). Själv är jag en blivande förstabarns-mamma på 24 år, boendes i Hornstull. Vår lilla knodd beräknas komma i slutet på september och jag skulle jättegärna vilja lära känna fler blivande mammor. Många av mina vänner har inte barn än så det kan säkert bli lite ensamt under mammaledigheten annars. Är sugen på att gå med i facebookgruppen, kanske även försöka samla ihop ett gäng stockholmsmammor med bf i sommar/höst och skapa en mammagrupp. Vad tycks? :)

  • Ssthlm
    Ojapajas skrev 2013-04-29 17:29:15 följande:
    Hej! Jag tänkte hoppa in i den här tråden om det är ok :). Själv är jag en blivande förstabarns-mamma på 24 år, boendes i Hornstull. Vår lilla knodd beräknas komma i slutet på september och jag skulle jättegärna vilja lära känna fler blivande mammor. Många av mina vänner har inte barn än så det kan säkert bli lite ensamt under mammaledigheten annars. Är sugen på att gå med i facebookgruppen, kanske även försöka samla ihop ett gäng stockholmsmammor med bf i sommar/höst och skapa en mammagrupp. Vad tycks? :)
    Hej hej, har skickat ett mail till dig Skrattande.
  • Sofia 79

    Är också gärna med i denna grupp eller har ni en facebook grupp istället?
    Är beräknad i början av Aug och bor på Kungsholmen

  • Pepsi08

    Jag vill gärna vara med i denna grupp också och gärna i en på Facebook också :) Väntar 3:e barnet i december och bor i Vasastan.


    Mamma till Josefina 100531 & Madeleine 110417
Svar på tråden Blivande mammor på Kungsholmen/centrala Stockholm år 2013