• Annikadahl

Om du var jättekissig ......

Om du var jättekissig och på väg hem från krogen och du inte hittade någon toalett men visste ett säkert kiss-ställe där man kunde kissa ute på en innergård vad skulle du göra?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om du var jättekissig ......
  • Nyfiken gul

Slurpar cola och käkar popcorn för glatta livet.

Nån som vill ha?  
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • MrsPenn
    Nyfiken gul skrev 2013-04-20 23:03:32 följande:

Nån som vill ha?  
    Visst jävlar det är lördag idag! Kan ta lite popcorn!

• NKmamma
    Nyfiken gul skrev 2013-04-20 23:03:32 följande:

Nån som vill ha?  
    Ja tack.
    Chips passar liksom inte lika bra. 
  • Nyfiken gul
    Inbox
    Ons 27 jul 2011 22:14
    Såg att du svarade i den tråden om någon som ville ha tips hur man kissar ute. 

Man drar ner byxorna ordentligt - lagom till knävecken ungefär. Sen hukar man sig med rumpan ända ner mot hälarna - brett isär med benen och sen är det bara att kissa.
    och så löser naturen det mesta självt - är du bara tillräckligt kissnödig så kommer du att kunna kissa.

Jag gör precis som du och jag är en riktig utekissare kan jag erkänna. Senast det var stadsfestival hände det en lite pinsam sak bara. Vi har en sån kissgata där man kan gå undan och kissa på en gård. När jag precis kissat klart en jättepöl kom det några som bodde där och de blev inte glada. Det var så pinsamt för de stod precis framför mig närjag drog upp trosor och byxor. Kan du tänka dig så pinsamt 

----------------------

Här hittade jag ett till mail i inboxen om kissämnet....  

Långlivad historia det här... 
    Ännu ett annat nicknamn. 
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • MrsPenn
    Nyfiken gul skrev 2013-04-20 23:41:21 följande:
    Inbox
    Ons 27 jul 2011 22:14
    Såg att du svarade i den tråden om någon som ville ha tips hur man kissar ute. 

Man drar ner byxorna ordentligt - lagom till knävecken ungefär. Sen hukar man sig med rumpan ända ner mot hälarna - brett isär med benen och sen är det bara att kissa.
    och så löser naturen det mesta självt - är du bara tillräckligt kissnödig så kommer du att kunna kissa.

Jag gör precis som du och jag är en riktig utekissare kan jag erkänna. Senast det var stadsfestival hände det en lite pinsam sak bara. Vi har en sån kissgata där man kan gå undan och kissa på en gård. När jag precis kissat klart en jättepöl kom det några som bodde där och de blev inte glada. Det var så pinsamt för de stod precis framför mig närjag drog upp trosor och byxor. Kan du tänka dig så pinsamt 

----------------------

Här hittade jag ett till mail i inboxen om kissämnet....  

Långlivad historia det här... 
    Ännu ett annat nicknamn. 
    Det måste vara någon som tänder oerhört på att just kissa ute och bli påkommen.... Så .. eh... udda.
  • Petite Chérie

Att du orkar?Obestämd Hur besatt kan man vara av kiss egentligen?

God has given you one face, and you make yourself another.
  • MrsPenn
    VeronicaH skrev 2013-04-21 00:20:08 följande:
    hade pissat där utan att bry mig ett smack om de som bor där
    lilla gumman Solig
  • Sarakechi

Hade någon sagt att denne var "jättekissig", så utgår jag ifrån att människan ifråga redan är full i kiss..

Kissnödig heter det fan!

• Annikadahl
    karet skrev 2013-04-20 20:53:47 följande:
    Kissa såklart.
    ja det är klart man pissar där, men sen är det ju synd om de som bor där om 50 andra också gör det. Sulle inte själv vilja bo där
  • guinevere
    Sarakechi skrev 2013-04-21 15:52:57 följande:
    Hade någon sagt att denne var "jättekissig", så utgår jag ifrån att människan ifråga redan är full i kiss..

Kissnödig heter det fan!
    +1
  • Annikadahl
    Tia F skrev 2013-04-20 21:21:25 följande:
    Finns det ingen toalett så finns det inte. Man gör vad man måste helt enkelt. 

precis i detta fallet finns det ju en inofficiell toalett å innergården där folk känner sig bekväma att kissa. Förmodligen tycker alla att det är bra utom stackarna som bor där
  • Uffesson
    viseversa skrev 2013-04-20 21:35:10 följande:
    Snälla svara inte på ts frågor. Hon/han har sjukligt intresse för folks kissvanor. Hon har tom inboxat både mig och andra med närgångna frågor om kiss.
    Usch...
Svar på tråden Om du var jättekissig ......