Stackars kille
Hej!
Har en bonus på 12 år som inte träffat eller pratat med sin biomamma sedan 4/1.
Vad kan man göra?
Hon verkar strunta i honom helt och hållet :(
Hej!
Har en bonus på 12 år som inte träffat eller pratat med sin biomamma sedan 4/1.
Vad kan man göra?
Hon verkar strunta i honom helt och hållet :(
Kräver bio-mamman att sonen ska säga förlåt? Ursäkta men vilken usel mamma som kan med ignorera sonen så länge? Kan inte pappan be personal på skolan prata med mamman om hur det påverkar pojken? Eftersom hon ändå är där menar jag. Jag blir både arg och ledsen när jag läser TS.
Vad har dem bråkat om? Måste ju vara något väldigt allvarligt
Kan han inte bara säga förlåt då? Även om det inte känns rätt, så kanske det är bättre än att ha det såhär?
Nu har hon gjort klart för pappan att hon har inga fler planer på att höra av sig till sonen.
Så kan det gå :(
Stackarn.
Men han klarar sig nog bättre utan henne skulle jag tro.
Tack för allas intresse.
Fy fan säger jag bara!! Vilken sopa till mamma!
Det där är psykisk misshandel.. Anmäl och byt skola till sonen så att han slipper lidandet att se sin mamma ignorera honom. Det måste vara ren terror att se det som ska vara den största tryggheten i ett barns liv och veta att hon hatar en. Usch!
Jo hon har fler barn.
En tjej på 8 och en liten son som blir ett år i dagarna.
Ja, visst fan skulle man vilja anmäla henne, jag skulle vilja ge idioten en fet smäll. MAN GÖR INTE SÅHÄR!
Nu har pappan iaf pratat med honom och sagt åt honom att sluta vänta på att mamma ska höra av sig och visat sms:et för honom så han vet att det inte är pappa som hindrar henne från att träffa honom som hon hävdar.
Usch blir så jävla frustrerad, förbannad och ilsk!
Vad är det med vissa morsor?
Har en 6 månaders tjej som träffat sin mamma fem gånger. Nu fick jag reda på i familjerätten att hon ska stämma mig på enskild vårdnad. Jo tjena. Hon har aldrig ens kramat sitt barn.
Hoppas det löser sig för pojken. Det låter som att han har tur att han har er iallafall.