• Lillarosa

    Föräldralediga i Upplands Väsby

    Jag söker andra föräldralediga Väsbybor som kanske vill träffas och hitta på något med barnen i sommar. Jag har två söner på tre år, respektive nio månader och jag skulle gärna träffa andra föräldrar med små barn för promenader, lekplatshäng, picknick, åka och bada mm i sommar. Bor du i Väsby eller i närheten så hör gärna av dig om du vill hitta på något.

  • Svar på tråden Föräldralediga i Upplands Väsby
  • Marita Jakobsson
    promenadsällskap skrev 2013-08-06 22:06:31 följande:

    Hej nu är jag tillbaka från semestern. Är det någon som vill träffas för en fika eller promenad nästa vecka?


    hade varit kul
  • Marita Jakobsson
    promenadsällskap skrev 2013-08-10 23:19:55 följande:

    Ska vi ses tisdag 13 augusti utanför restaurang Farbror V i Väsby centrum kl 14.00?



    låter som bra  det  har en ljus blå vagn med en förhoppningsvis glad unge herre i :)
  • promenadsällskap
    Marita Jakobsson skrev 2013-08-11 00:22:46 följande:

    låter som bra  det  har en ljus blå vagn med en förhoppningsvis glad unge herre i :)
    Hej, jag antar att du fick förhinder i tisdags Marita? Jag väntade en kvart och sen gick jag. 

    Är det någon som har tid att ses nästa vecka?
     
  • Marita Jakobsson
    promenadsällskap skrev 2013-08-15 21:25:18 följande:
    Hej, jag antar att du fick förhinder i tisdags Marita? Jag väntade en kvart och sen gick jag. 

    Är det någon som har tid att ses nästa vecka?
     

    Oj jag var tvungen att ta min mini kotte till läkaren akut.. Sen antar jag du han gå innan vi hann ut hade inget numer så det var svårt att kunna tala om att vi skulle bli lite sena
  • promenadsällskap
    Marita Jakobsson skrev 2013-08-16 10:51:18 följande:

    Oj jag var tvungen att ta min mini kotte till läkaren akut.. Sen antar jag du han gå innan vi hann ut hade inget numer så det var svårt att kunna tala om att vi skulle bli lite sena

    Oj hoppas att lillkillen är ok!
  • Marita Jakobsson
    promenadsällskap skrev 2013-08-17 13:07:49 följande:

    Oj hoppas att lillkillen är ok!

    Jadå det var bara nått virus nu är han uppe och kutar runt...

    Men  följer gärna med på en promenad nästa tillfälle :)   
  • Lillarosa

    Oj vad mycket svar det har kommit, men inget mail från Familjeliv om att det kommit svar på tråden. De kanske inte mailar om sådant från den här sidan... Nu är ju sommaren i alla fall slut och jag började jobba för två veckor sedan. Föräldraledigheten är slut, men jag ska vara ledig en dag i veckan och bara arbeta 80% så jag kan fortfarande ses för promenader om någon är intresserad

  • Lillarosa

    Jag kommer att vara ledig på onsdagar så antingen onsdagar eller helger. Är öppen för förslag, dock inte nästa helg eftersom yngste sonen fyller ett år då och vi ska fira honom.

  • promenadsällskap
    Lillarosa skrev 2013-08-24 21:36:43 följande:
    Jag kommer att vara ledig på onsdagar så antingen onsdagar eller helger. Är öppen för förslag, dock inte nästa helg eftersom yngste sonen fyller ett år då och vi ska fira honom.

    Onsdagar funkar för mig. Har du tid redan nu på onsdag?
  • Lillarosa

    Tyvärr, måste jag jobba heltid den här veckan för det är mycket på jobbet. Nästa vecka har vi inskolning för vår ettåring så då går det kanske efter inskolningen. Annars vilken onsdag som helst från den 18/9. Är det en dum idé att ses direkt efter inskolning? Han är säkert helt slut då.

Svar på tråden Föräldralediga i Upplands Väsby