strippklubb otrohet
Hej alla!
Jag har en fråga, om er respektive hade gått på strippklubb och betalat för att få en lapdance. Hade ni sett det som otrohet ?
Hej alla!
Jag har en fråga, om er respektive hade gått på strippklubb och betalat för att få en lapdance. Hade ni sett det som otrohet ?
Om han gör det utan min vetskap - ja. Om han gör det efter godkännande från mig - nej.
Nej jag hade inte sett det som otrohet men som ett sjukt sunkigt beteende från hans sida och jag förväntar mig faktiskt bättre.
Jag tänker att händer det så medger han samtidigt att det är ok att jag gör en lapdance åt någon annan och tar betalt för det. Jag tycker inte det är respektfullt.
Nej, det ser jag inte som otrohet. Speciellt inte om du är samma ts som i den andra tråden, för ni var inte tillsammans då!
Jag skulle inte bli speciellt imponerad dock, skulle tycka att det var rätt sunkigt. Hade det varit så att någon hade köpt den åt honom, en kompis tex utan min sambos vetskap, då skulle jag bara garva och hoppas på att det fanns en video där hans reaktion visas :P
Vi var tillsammans när det hände för ett år sedan för er som missa det. Sen fick jag veta det mer än ett år efteråt. Och han berätta det inte självmant. Enligt mig så känns det som otrohet, då han väljer att betala för att se en annan kvinna stå naken, äckla sig och ta på honom. Tack för alla svar.
Nej, jag hade inte sett det som otrohet, men jag hade blivit väldigt besviken. Och framförallt förvånad.
Scarlet 007: Hehe, det framkom inte riktigt som jag ville. Självklart skulle jag inte vilja se honom bli tvingad till något. Skulle vi säga att hans polare överraskar honom med en tjej på hans svensexa tex, så skulle jag vilja se reaktionen. Om han inte hade velat ha en lap-dance, så hoppas jag att han har stake nog att gå därifrån eller säga nej. Tror dock inte han skulle misstycka. Hoppas du förstår vad jag menar.
Skulle absolut inte vilja se honom bli tvingad till något han inte vill.
Nej inte de minsta
Vi var tillsammans när det hände för ett år sedan för er som missa det. Sen fick jag veta det mer än ett år efteråt. Och han berätta det inte självmant. Enligt mig så känns det som otrohet, då han väljer att betala för att se en annan kvinna stå naken, äckla sig och ta på honom. Tack för alla svar.
Haha om strippklubbar är otrohet är jag otrogen hela tiden
Haha om strippklubbar är otrohet är jag otrogen hela tiden
Otrohet hade jag inte sett det som, men jag hade känt mig sviken och äcklad. Vet fan inte ens om jag hade velat vara tillsammans med honom längre.