• Evighetsmaskin

    Maddes gubbe arbetslös, mörkades

    [quote]Prinsessgemålen Christopher O'Neill har lämnat sin anställning vid hedgefonden Noster Capital. I stället uppges den 38-årige finansmannen vilja satsa på egna investeringar, något som hovet mörkat under upptakten till bröllopet.[/quote]

    www.di.se/artiklar/2013/6/13/hovet-morkade-att-chris-oneills-bytt-karriar/

    Dags att leva på oss snart som syrrans gymtränare gör?

  • Svar på tråden Maddes gubbe arbetslös, mörkades
  • Alexiandra
    Evighetsmaskin skrev 2013-06-13 19:30:13 följande:
    [quote]Prinsessgemålen Christopher O'Neill har lämnat sin anställning vid hedgefonden Noster Capital. I stället uppges den 38-årige finansmannen vilja satsa på egna investeringar, något som hovet mörkat under upptakten till bröllopet.[/quote]

    www.di.se/artiklar/2013/6/13/hovet-morkade-at.../

    Dags att leva på oss snart som syrrans gymtränare gör?
    Han har nog så han klarar att försörja både sig och Madde - karln är god för otroliga summor pengar!
  • Venne

    Hade han haft planer på att glida runt på skattepengar hade han nog tackat ja till prinstitel, medborgarskap osv. Han har velat ha så lite med oss att göra som möjligt verkar det som. Plus att han är svinrik.

  • Evighetsmaskin
    Alexiandra skrev 2013-06-13 19:38:25 följande:
    Han har nog så han klarar att försörja både sig och Madde - karln är god för otroliga summor pengar!
    Jaså hur mkt netto utan lån?
  • Tant Groda

    Daniel hade väl inte så mycket val egentligen eftersom han gifte sig med en kronprinsessa.
    Chris tackade nej till prinstitel, så jag tror inte han kommer att leva på oss.

  • Evighetsmaskin
    Venne skrev 2013-06-13 19:49:36 följande:
    Hade han haft planer på att glida runt på skattepengar hade han nog tackat ja till prinstitel, medborgarskap osv. Han har velat ha så lite med oss att göra som möjligt verkar det som. Plus att han är svinrik.
    Prinstitel har aldrig varit aktuellt precis som med John Ambler, medborgarskap får man inte så lätt. Många är rika ena dagen och fattiga nästa.
  • Alexiandra
    Evighetsmaskin skrev 2013-06-13 19:55:07 följande:
    Prinstitel har aldrig varit aktuellt precis som med John Ambler, medborgarskap får man inte så lätt. Många är rika ena dagen och fattiga nästa.
    Det var en hertigtitel han tackade nej till, men den hade gjort honom till medlem av kungahuset. Då hade han behövt sluta jobba med det han gör/gjorde dock. 
  • Alexiandra
    Evighetsmaskin skrev 2013-06-13 19:53:14 följande:
    Jaså hur mkt netto utan lån?
    Dollarmiljonär. Jag minns inte exakt siffra.
  • Evighetsmaskin
    Alexiandra skrev 2013-06-13 20:12:36 följande:
    Det var en hertigtitel han tackade nej till, men den hade gjort honom till medlem av kungahuset. Då hade han behövt sluta jobba med det han gör/gjorde dock. 
    Källa?
  • Evighetsmaskin
    Alexiandra skrev 2013-06-13 20:13:35 följande:
    Dollarmiljonär. Jag minns inte exakt siffra.
    Det är jag med och tänkte ta en av dom men lät bli.
  • Kattungen
    Evighetsmaskin skrev 2013-06-14 21:28:47 följande:
    Det är jag med och tänkte ta en av dom men lät bli.
    Vad tänkte du ta? En Hertigtitel?
Svar på tråden Maddes gubbe arbetslös, mörkades