• Svar på tråden Hur ofta har Ni samlag?
  • Royalle

    Var tredje dag blir det nog. Men vi försöker inte särskillt intensivt. jag har svårt att bli gravid så vi kör mer att går det så går det...  Varannan är kanske att rekommendera. För oss blir det dock för tätt... Man ska ju ha kvar lusten också, inte bara tänka som maskiner att man ska producera. Då blir det bara jobbigt och stressigt. 

  • Passion

    Varannan-var tredje dag har vi sex just nu.

    Har precis kickat igång bebisverkstan' och som det är just nu så har vi himla roligt, skönt och mysigt ihop - ingen stress än så länge

    Får se dock hur det blir om det inte "tar sig" på ett tag, antar att det är då som stressen kan komma smygandes inpå..

    Vi försöker krydda upp det lite då och då i alla fall: köpa nya lyxiga sängkläder - ett annat rum än sovrummet - i värsta åskvädret - boka in på hotell - etc etc

  • PHofie

    Vi började med varannan dag men sen ju närmare ÄL vi kom blev det varje dag för jag blev så ivrig på att vilja lyckas direkt. =P Vi är inne på första försöket på vårt andra barn just nu. BIM runt den 24/8

  • Fru Karlsson

    Varannan dag från mensen är slut och varje dag ägglossningsdagarna.Varannan, var tredje dag har inte funkat för oss.

  • Nrk79

    Oj, vi har sex typ 4-5 ggr per mån... Jag har svårt att vara sugen mer men ändå önskar man ju en liten knodde... Låter som flera av er verkligen kör seriöst med varannan dag. Kör ni ägglossningstest också? Något ni rekommenderar el som bara stressar?

  • Nrk79

    Oj, vi har sex typ 4-5 ggr per mån... Jag har svårt att vara sugen mer men ändå önskar man ju en liten knodde... Låter som flera av er verkligen kör seriöst med varannan dag. Kör ni ägglossningstest också? Något ni rekommenderar el som bara stressar?

Svar på tråden Hur ofta har Ni samlag?