• Hallonfrossa

    Bf vinter/vår 2014 södermanland.

    Någon mer i södermanland som väntar liten under vinter/vår 2014?? Solig

  • Svar på tråden Bf vinter/vår 2014 södermanland.
  • kometen
    Hallonfrossa skrev 2013-07-02 12:20:06 följande:
    Finns det verkligen ingen??

    Tråkigt att behöva vara helt ensam i hela Sörmland haha ;) 

  • kometen

    [quote=70371280][quote-nick]kometen skrev 2013-07-02 19:34:50 följande:[/quote-nick][/quote]

    Nej men hoppas snart ;)

  • Hallonfrossa
    WictoriaH skrev 2013-07-20 07:13:26 följande:

    Jag ska ha bf mars 2014 som det är räknat :) vart i södermanland bor du? Vilken vecka är du i? :)


    Jag bor i Nyköping, är i vecka 9 (8+4) :)

    Vad kul jag är beräknad till 24/2 2014.

    Vart är du ifrån?
  • WictoriaH

    Grattis :) Jag kom precis från Nyköping var på city gross :) från början kommer jag från Stockholm men är nyinflyttad mellan Katrineholm och Flen så känner inga i södermanland ännu , söker föräldrar och gravida för min lilla son på 7 mån :)

  • Hallonfrossa
    WictoriaH skrev 2013-07-20 14:43:32 följande:

    Grattis :) Jag kom precis från Nyköping var på city gross :) från början kommer jag från Stockholm men är nyinflyttad mellan Katrineholm och Flen så känner inga i södermanland ännu , söker föräldrar och gravida för min lilla son på 7 mån :)


    Jaga vad kul, är inte här ifrån från början heller, så kan staden men inte delarna utanför :)

    Väntar ni fler?

    Jag har två barn på 4 och 6 år och väntar nu 3:e då.

    Trivs du bra där ute?
  • WictoriaH

    Samma här ! Va roligt , ja vi väntar vårt 5e nu har 4 barn innan på 8 mån , 2 år , 3 år och 4 år :) är ung fortfarande :) Nja vi vill ju helst flytta till Norrköping , eskiltuna , Nyköping . Men det är ju så svårt att få lägenheter. Vad brukar du göra på dagarna? Känner du folk i sörmanland ?

  • Hallonfrossa
    WictoriaH skrev 2013-08-14 11:40:16 följande:
    Samma här ! Va roligt , ja vi väntar vårt 5e nu har 4 barn innan på 8 mån , 2 år , 3 år och 4 år :) är ung fortfarande :) Nja vi vill ju helst flytta till Norrköping , eskiltuna , Nyköping . Men det är ju så svårt att få lägenheter. Vad brukar du göra på dagarna? Känner du folk i sörmanland ?
    Oj! ja det var en stor skara barn :D Mysigt!!

    Jag känner lite folk här, ungefär så många som jag hinner med att umgås med hehe, ja vi funderar på att flytta mot Norrköping, men måste fixa allt runt om kring oxå.
    får se hur det blir med allt :)

    Hsb är ju bra för där är inget kösystem, mycket beror på vad du vill ha för storlek :) 
Svar på tråden Bf vinter/vår 2014 södermanland.