När blir de min "tur" då???
Jag lever med min sambo och vårat två åriga barn, har alltid varit självständig, jobbat heltid , haft hästar, varit social. Blev varslad ngt år innan barnet kom så jag bytte inriktning och fick gå ner väldigt många timmar, men de va okej. I samma veva barnet kom ville min sambo starta eget, sagt och gjort. Jag har alltid stöttat han i detta men det blev INTE som vi bestämde, aldrig kan han vara hemma med vab, aldrig hämta eller lämna på dagis,aldrig något! Och jag blev tyvärr av med jobbet jag hade innan så situationen har verkligen förändrats! Hur ska jag kunna börja jobba om jag inte kan få ngn hjälp av honom? När vi skola in barnet var han sjuk till och från i två mån! Hur gör ni andra med egen företagare till män? Med försörjning, ansvar? Jag jobbade när barnet va sex mån ca 15 Tim i veckan med hjälp av mor och farföräldrar , men fick sluta pga ovannämnda anledningar, känns bara så orättvist just nu då jagfick chans till ett halvtidsjobb vilket jag fick tacka nej!?! Till. Helt sjukt..