• Anonym (undrande man)

    Ni kvinnor som varit med fler än en man samtidigt

    Har tillsammans med min fru en del erfarenhet av trekanter med en extra man. En sak som jag tänder lite extra på under dessa är när vi killar kommer. Oftast skiftar vi åt på slutet med att ta henne och sedan dra ut och spruta, eller ibland så kommer en vid munnen och en där bak ungefär samtidigt. Har nu börjat fundera på att båda skulle komma i och undrar därför lite vad ni kvinnor som haft sex med flera män samtidigt föredrar. Vet att min fru inte gillar ansiktssprut och helst inte i munnen, annars är hon öppen för det mesta.

  • Svar på tråden Ni kvinnor som varit med fler än en man samtidigt
  • Anonym (Eva)
    Anonym (18) skrev 2023-02-13 13:44:09 följande:
    Fast ordet normal har ju att göra med just vad allmänna uppfattningen är, och ordet är för den delen besläktat med ordet norm.

    Om man gör något på sitt alldeles egna sätt så är det inte det normala sättet, inte ens om det är mycket bättre.
    När - 'normal' eller 'onormal' är ganska subjektivt.
    Lite beroende vad du frågar kring kommer du få lika många individuella svar som individer du frågar.

    "Är det normalt att gå till jobbet klockan tre på morgonen?"

    "Inte för mig, men jag vet att det finns de som gör det..."

    Om du verkligen vill skapa en bild kring numerär och antal är det långt bättre att flytta resonemangsbasen till "vanligt" eller "ovanligt"

    T ex "hur vanligt är det att en tjej njuter av sex med flera killar samtidigt?"...

    ... och där flödar strax svaren in, och så får du och alla andra här en bild över hur de som svarar uttrycker sig.

    Begreppet 'normal' är trubbigt här eftersom 'normal' inte är definierat och inte finns, i strikt mening.
  • Anonym (Trött)
    Anonym (18) skrev 2023-02-13 13:44:09 följande:
    Fast ordet normal har ju att göra med just vad allmänna uppfattningen är, och ordet är för den delen besläktat med ordet norm.

    Om man gör något på sitt alldeles egna sätt så är det inte det normala sättet, inte ens om det är mycket bättre.
    Tack
  • RuneBert
    Anonym (Trött) skrev 2023-02-13 15:24:00 följande:
    Tack
    Kanske tryggast så; att bara vara "normal"
  • Anonym (Trött)
    Anonym (Eva) skrev 2023-02-13 14:04:35 följande:
    När - 'normal' eller 'onormal' är ganska subjektivt.
    Lite beroende vad du frågar kring kommer du få lika många individuella svar som individer du frågar.

    "Är det normalt att gå till jobbet klockan tre på morgonen?"

    "Inte för mig, men jag vet att det finns de som gör det..."

    Om du verkligen vill skapa en bild kring numerär och antal är det långt bättre att flytta resonemangsbasen till "vanligt" eller "ovanligt"

    T ex "hur vanligt är det att en tjej njuter av sex med flera killar samtidigt?"...

    ... och där flödar strax svaren in, och så får du och alla andra här en bild över hur de som svarar uttrycker sig.

    Begreppet 'normal' är trubbigt här eftersom 'normal' inte är definierat och inte finns, i strikt mening.
    Fast nu missar du ju poängen helt. Självklart får du olika svar. Men frågar du tillräckligt många vet du vad som är normalt. Eller onormalt om du så vill. 

    Du leker med ord men du vet precis vad jag menar. Sen kan du gärna för mig få tycka att det inte finns något som kallas normalt. Svenska akademien har inte samma uppfattning som du har.

    normalt | SAOL | svenska.se
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Trött) skrev 2023-02-14 08:20:23 följande:
    Fast nu missar du ju poängen helt. Självklart får du olika svar. Men frågar du tillräckligt många vet du vad som är normalt. Eller onormalt om du så vill. 

    Du leker med ord men du vet precis vad jag menar. Sen kan du gärna för mig få tycka att det inte finns något som kallas normalt. Svenska akademien har inte samma uppfattning som du har.

    normalt | SAOL | svenska.se
    Om du frågar tillräckligt många, så får du n bästa fall en bild över vad som är vanligt eller ovanligt.

    Det är upp till den som tar del av dessa svar att själv - om man så vill och om det är meningsfullt/tillför något - att kalla något för "normalt" eller "onormalt"

    Om du har en egen bild över vad som är normalt, och som du vill förmedla här, så kör hårt.
  • Anonym (Trött)
    Anonym (Eva) skrev 2023-02-14 08:36:15 följande:
    Om du frågar tillräckligt många, så får du n bästa fall en bild över vad som är vanligt eller ovanligt.

    Det är upp till den som tar del av dessa svar att själv - om man så vill och om det är meningsfullt/tillför något - att kalla något för "normalt" eller "onormalt"

    Om du har en egen bild över vad som är normalt, och som du vill förmedla här, så kör hårt.
    Haha det är ju DU som har en egen bild. Kör hårt så blir det nog bra ska du se Solig
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Trött) skrev 2023-02-14 08:45:07 följande:
    Haha det är ju DU som har en egen bild. Kör hårt så blir det nog bra ska du se Solig
    Vi gillar olika. Olika är bra.
  • Anonym (Trött)
    Anonym (Eva) skrev 2023-02-14 08:55:58 följande:
    Vi gillar olika. Olika är bra.
    Jag önskar dig en fin alla hjärtans dag Eva. 
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Trött) skrev 2023-02-14 09:04:00 följande:
    Jag önskar dig en fin alla hjärtans dag Eva. 
    Detsamma och stort lycka till vidare!
  • PunkPyret
    Anonym (Trött) skrev 2023-02-13 08:47:34 följande:
    Det är ju därför tjejer gör sån här. En porrskadad kille som vill ha nån porrfantasi att runka till och ryggdunkar av sina sexmissbrukande vänner på nätet. "Wow kolla vilken brud han har den killen, han ska vi vara avundsjuka på, tänk så mycket härlig sex han får ha som vi inte får...."

    Inga normala kvinnor håller på med sånt.
    Så skönt att vara onormal då, så mycket härligt man får uppleva!
  • Anonym (Isak)
    PunkPyret skrev 2023-02-22 15:24:10 följande:
    Så skönt att vara onormal då, så mycket härligt man får uppleva!
    Gillar också att vara onormal.
  • OlleSQ

    Eftersom det finns så mycket kinkshaming så lär det bli svårt att hitta vad som är normalt och från visst håll kommer det extra mycket samtidigt som just från det hållet har visat sig hända mycket saker som är direkt onormala. Synen på homosexuella, oskuldskontroller, sexuella övergrepp mot medlemmar, gärna minderåriga för att nämna några saker.


    Visst är det kyrkan (oavsett vad det är för kyrka och gud) och dess följare... och de känns igen tydligt igen på resonemanget. De om några skall fan (pun intended) inte prata om vad som är normalt.

Svar på tråden Ni kvinnor som varit med fler än en man samtidigt