• Anonym (undrande man)

Ni kvinnor som varit med fler än en man samtidigt

Har tillsammans med min fru en del erfarenhet av trekanter med en extra man. En sak som jag tänder lite extra på under dessa är när vi killar kommer. Oftast skiftar vi åt på slutet med att ta henne och sedan dra ut och spruta, eller ibland så kommer en vid munnen och en där bak ungefär samtidigt. Har nu börjat fundera på att båda skulle komma i och undrar därför lite vad ni kvinnor som haft sex med flera män samtidigt föredrar. Vet att min fru inte gillar ansiktssprut och helst inte i munnen, annars är hon öppen för det mesta.

• Svar på tråden Ni kvinnor som varit med fler än en man samtidigt
  • Anonym (Isak)
    PunkPyret skrev 2023-02-22 15:24:10 följande:
    Så skönt att vara onormal då, så mycket härligt man får uppleva!
    Gillar också att vara onormal.
  • OlleSQ

Eftersom det finns så mycket kinkshaming så lär det bli svårt att hitta vad som är normalt och från visst håll kommer det extra mycket samtidigt som just från det hållet har visat sig hända mycket saker som är direkt onormala. Synen på homosexuella, oskuldskontroller, sexuella övergrepp mot medlemmar, gärna minderåriga för att nämna några saker.

Visst är det kyrkan (oavsett vad det är för kyrka och gud) och dess följare... och de känns igen tydligt igen på resonemanget. De om några skall fan (pun intended) inte prata om vad som är normalt.

• prospicientia

Det är förvisso angenämt med kvinnor som tänder på sprut, men som man tänder jag ju mer på om kvinnan kommer.

• Merces73

Helt fantastiskt upphetsande när frun kommer hem efter en eller flera dejter och man får slicka henne ren.

• Allan 1

Härligt och få vara onormal. För oss är det iallafall normalt. Vi båda njuter och mår bra av det

• Anonym (Äkta mannen)

Vi har trekant ibland och de har väl aldrig varit nån diskussion om var vi ska komma hon vill ha det i sig så det blir där vi är när det är dags sas, fittn munnen eller baken. 
    Är ganska häftigt att komma som nr två i henne...

• Anonym (NWB)

Min man och jag har träffat en ur vår bekantskapskrets efter att han blev singel för mer än 5 år sedan. I takt med att våra möten blivit mer och mer intima har jag varit positiv till att båda två avslutar inuti mig. Det är otroligt upphetsande och något jag hoppas kommer hända denna helg då vi ska ha det trevligt tillsammans. 

• Anonym (Isak)
    Anonym (NWB) skrev 2026-03-27 08:29:18 följande:

Min man och jag har träffat en ur vår bekantskapskrets efter att han blev singel för mer än 5 år sedan. I takt med att våra möten blivit mer och mer intima har jag varit positiv till att båda två avslutar inuti mig. Det är otroligt upphetsande och något jag hoppas kommer hända denna helg då vi ska ha det trevligt tillsammans. 

Så härligt, längtar efter att höra hur det gick.
  • Anonym (NWB)
    Anonym (Isak) skrev 2026-03-31 08:35:55 följande:
    Så härligt, längtar efter att höra hur det gick.
    Det var en otroligt stark och givande erfarenhet.  Helt ärligt talat så är det är vi alla överens om att det är något som kommer ske regelbundet hädanefter. 
  • Anonym (Isak)
    Anonym (NWB) skrev 2026-04-01 18:53:26 följande:
    Det var en otroligt stark och givande erfarenhet.  Helt ärligt talat så är det är vi alla överens om att det är något som kommer ske regelbundet hädanefter. 
    Fick de avsluta som planerat?
  • Anonym (Frun i huset)
    Nyfiken666 skrev 2023-01-31 16:25:19 följande:
    kalmar/ Blekinge 

Då kanske du blir välkommen till oss istället.

Par i Blekinge 🤣

• Anonym (NWB)
    Anonym (Isak) skrev 2026-04-02 09:06:48 följande:
    Fick de avsluta som planerat?
    Ja, de turades om att komma i mig. Vansinnigt upphetsande!
  • Anonym (Isak)
    Anonym (NWB) skrev 2026-04-02 16:05:03 följande:
    Ja, de turades om att komma i mig. Vansinnigt upphetsande!
    Stor tumme upp!
Svar på tråden Ni kvinnor som varit med fler än en man samtidigt