• Björn Bär

varning alla förälldrar,,,,,,,,,,,,

,,,,,,,igår hännde det ingen förällder vill råka ut för. Jag kom in på min sons rum för jag hadde slut på folk öl och det som inte får hännda fick hännda hännde HAN SURRFADE PÅ FLASCHBACK!!

Jag viste inte från början vad flaschback var men som alting annat Billy surrfar på så gogglade jag det! Cool

Det visade sig vara nån fårm av knark sida där folk var possitivt in stälda till knark och massa reklam för lagligt hash över allt! Detta väkte givetvis så klart mina mistankar och jag började undra om min Billy röker knark?

Helgen där på när Billy var borta hoss sin farmor (min mamma) så genom sökte jag hans rum och hittade till min stora för skräkelse en påse med någåt som såg ut som växt delar och lucktade välldigt starkt så jag konforterade Billy när han kom hemm. Det värrsta av det värrsta hännde: Billy rökte marijana erkännde han för mig. Jag har alldrig i mitt eller Billys liv varit så bessviken på honnom!

Hur ska vi kuna gå vidare? Borde jag polis anmäla honnom? Borde jag ringa hans lärare och be honnom hålla kåll på Billy så han inte knarkar i skolan? Borde han få fortsätta på idråtten? Kan knarkanndet ha skadat honnom så mycket?

Jag vill här med upp mana alla förälldrar att kolla era ton åringars webb historik när dom inte är hemma DET KAN VARA FÖRSTA SYMPTOM PÅ ATT DOM RÖKER KNARK!!!!!!!! Död

• Svar på tråden varning alla förälldrar,,,,,,,,,,,,
  • Anonym (suck)
    Betty Ballbreaker skrev 2013-07-08 06:57:55 följande:
    Igår upptäckte du att Billy surfade på Flashback, och HELGEN DÄRPÅ hittade du knark? Har du en tidmaskin?
    Missade detta i TS pga alla stavfel. Tack MLB!
  • MLB
    Igår upptäckte du att Billy surfade på Flashback, och HELGEN DÄRPÅ hittade du knark? Har du en tidmaskin?
    Jag vill ha den dar tidsmaskinen. Kan nagon skicka mig 7 manader och 1 dag bakat med den?
  • Björn Bär
    Tack för att du såg det det där misade jag helt själv jag menade så klart att det in träfade för en väcka sedan. Kann man regidera sina in lägg på någåt sätt?
    AndersJunior skrev 2013-07-08 00:20:40 följande:
    Troll? Hög? Eller bara dum i huvudet?
    TACK för att ni bara idiot förklarar mig när jag verrkligen be höver hjälp här loggar jag in på lunch rasten och får höra att jag är et tråll och dum i huvet jag har dyslexi okej? Bara för det är jag varrken tråll eller dum i huvet det säger mer om dig än mig,,,,,,,,,,

VAD SKAJAG GÖRA MED BILLY? BORDE JAG POLIS ANMÄLA HONOM?! HJÄLP MIG!! Förvånad

Mvh en oroad för älder kram Björn
  • rosyposy

Ha ha! "För älder..." Priceless!

• AndersJunior

Om du på fullaste allvar är seriös så polisanmäler du honom självklart! Men att du är seriös är som att säga att solen är grön och fyrkantig...

• MLB
    AndersJunior skrev 2013-07-08 14:06:03 följande:
    Om du på fullaste allvar är seriös så polisanmäler du honom självklart! Men att du är seriös är som att säga att solen är grön och fyrkantig...
    Kan vi inte laga den lila istallet? Jag hatar gront och jag hatar gronsaker.
  • Ellie
    Björn Bär skrev 2013-07-08 13:38:10 följande:
    TACK för att ni bara idiot förklarar mig när jag verrkligen be höver hjälp här loggar jag in på lunch rasten och får höra att jag är et tråll och dum i huvet jag har dyslexi okej?
    Har man sån grav dyslexi kör man lämpligtvis texten genom ett stavningsprogram innan man startar en tråd...
  • parallax

Har du tråkigt?

Så korkad kan ingen förälder vara så vi låter bli att ge dig konkret svar mer än att det finns vettigare saker att göra än att försöka reta moralister på familjeliv.

• sweetnos

alltså först och främst är inte flashback ett knark forum, det är ett forum som vilket annat som ja typ FL, att det då finns en avdelning för knark det är ju vad det är men det finns avdelningar där det diskuteras om ja relationer, bilar, porr förvisso och vad man nu kan komma på att prata om. och sen förstår jag att du har bekymmer om detta med att han röker på, men visst det är olagligt men å andra sidan är det hälsosammare att röka marijuana än att röka cigg, snusa eller dricka alkohol vilket är skadligare om man ska vara helt pedant.

men du kanske inte ska polisanmäla honom för det, men ta ett snack med han om att du inte vill ha detta i ditt hus, varken hans rökning eller hans växtodling (om han nu odlade också) för det kan ju sätta dig i skiten om det upptäcks att han har det hemma och du vet om det. så försök att se till att han får ut det därifrån och sen får ju du avgöra hur du vill hantera det sen om det ska dras in på hans friheter, typ datorn osv. men tycker inte det är orsak till att tala om för lärare osv för att det kan sätta honom i dålig sists i skolan för lärare kan va jäkligt taskiga mot elever när det gäller betyg för att dom inte tycker om eleven (tyvärr händer detta)

men du lycka till!  

• MLB
    Border skrev 2013-07-08 18:53:31 följande:
    Ni vet att tråden ligger under "Ironi och satir" va?
    Den startades i kansliga rummet. Om man startar en uppenbar trolltrad i kansliga rummet flyttas den till sandladan, om man vill bespara andra det extraarbetet och startar sin trolltrad i sandladan sa plockas den bort.
Svar på tråden varning alla förälldrar,,,,,,,,,,,,