• wilhelm50

Trekant med 2 tjejer och en kille

Vad har ni tjejer/Kvinnor för erfarenhet av trekanter med 2 Tjejer och en kille har pratat med mitt kvinnliga kk som gärna vill ha en tjej med i leken,hon har viss erfarenhet av trekanter,men vill prova igen och jag tycker det är så härligt spännande med tanken på det,har aldrig varit med på en trekant,gärna kommentarer och erfarenheter i ämnet tack.

• Svar på tråden Trekant med 2 tjejer och en kille
  • Anonym (trassel)

Jag och min man har haft med en annan tjej ett par ggr. De va jag och tjejen som överaskade min man första gången sen blev de fler ggr efter de. Eftersom hon hade kille bestämde vi redan från början att dom inte skulle göra något. På mitt insiativ sög vi tillsammans 2 ggr. De kanske låter fjöntigt men jag tycker de är viktigt med regler speciellt om de är ett par som bjuder in någon annan. Även om min man tänder som fan på tanken att se mig med en annan kvinna blev han väldigt svartsjuk om vi "glömde" av honom. Testade ha sex med en annan tjej en gång på fyllan som påstod sig bara vilja ha tjejsex men hon tjatade som fan om kuk så jag slängde ut henne! Mitt hus, mina regler!

• wilhelm50
    Anonym (trassel) skrev 2013-11-17 19:53:01 följande:
    Jag och min man har haft med en annan tjej ett par ggr. De va jag och tjejen som överaskade min man första gången sen blev de fler ggr efter de. Eftersom hon hade kille bestämde vi redan från början att dom inte skulle göra något. På mitt insiativ sög vi tillsammans 2 ggr. De kanske låter fjöntigt men jag tycker de är viktigt med regler speciellt om de är ett par som bjuder in någon annan. Även om min man tänder som fan på tanken att se mig med en annan kvinna blev han väldigt svartsjuk om vi "glömde" av honom. Testade ha sex med en annan tjej en gång på fyllan som påstod sig bara vilja ha tjejsex men hon tjatade som fan om kuk så jag slängde ut henne! Mitt hus, mina regler!

Vad menar du med att ni sög 2 gånger, ja här blir man avis på att. En del här det härligt på tre,.
  • Anonym (trassel)

Sorry att jag va otydlig. Menar att vi båda sög honom tillsammans vid två tillfällen. Men de va mitt beslut. Vet att hin älskar att suga lika mycket som jag gör. Så jag började att kyssa henne vid min mans kuk sen sög jag honom nära hennes mun och lät henne smaka på den hårda goda! Andra gången tyckte jag dock hon verkade ta de för givet så då blev de inte mer med de. ;)

• wilhelm50
    Anonym (trassel) skrev 2013-11-17 20:42:23 följande:
    Sorry att jag va otydlig. Menar att vi båda sög honom tillsammans vid två tillfällen. Men de va mitt beslut. Vet att hin älskar att suga lika mycket som jag gör. Så jag började att kyssa henne vid min mans kuk sen sög jag honom nära hennes mun och lät henne smaka på den hårda goda! Andra gången tyckte jag dock hon verkade ta de för givet så då blev de inte mer med de. ;)

Fy vad kåt jag blir, ni verkar vara rätt så busiga tjejer.
  • Anonym (trassel)

Tyvärr är hon jävligt ofräsh och nu skulle jag inte röra henne om jag så fick betalt. Men vi hade jävligt bra sex både ensamma och med min man. Även om jag nog va den ända av oss som hade trekant. ;) Jag fick de bästa av båda och dom fick konkurrera om mig. Haha. Inte helt illa. Men att hitta en tjej igen de känns så naturligt med är nog inte lätt. Synd hon är dom hon är. De trista är också att trots att vi hade sex många ggr under flera år va hon så blyg och försiktig och osäker och de gjorde mig avtänd tillslut. Efter ett par ggr känner man ända varann. Speciellt när man ofta pratar om sex vad man gillar osv.

• wilhelm50
    Anonym (trassel) skrev 2013-11-17 21:06:23 följande:
    Tyvärr är hon jävligt ofräsh och nu skulle jag inte röra henne om jag så fick betalt. Men vi hade jävligt bra sex både ensamma och med min man. Även om jag nog va den ända av oss som hade trekant. ;) Jag fick de bästa av båda och dom fick konkurrera om mig. Haha. Inte helt illa. Men att hitta en tjej igen de känns så naturligt med är nog inte lätt. Synd hon är dom hon är. De trista är också att trots att vi hade sex många ggr under flera år va hon så blyg och försiktig och osäker och de gjorde mig avtänd tillslut. Efter ett par ggr känner man ända varann. Speciellt när man ofta pratar om sex vad man gillar osv.

Intressant läsning, din gubbe var väl lycklig iallafall förstår jag, ja en del är väl blyga och osäkra, själv är jag iinte så kaxig heller, men jäkligt sugen på att prova på,
  • Anonym (trassel)

Hoppas du får chansen snart då. Ja jag hoppas han gillade de ;)

• wilhelm50
    Anonym (trassel) skrev 2013-11-17 21:31:05 följande:
    Hoppas du får chansen snart då. Ja jag hoppas han gillade de ;)

Är ni inte tillsammans längre
    t
  • Anonym (trassel)

Jodå. Men tänkte mer att han sa en gång att de inte räknas som trekant eftersom han och den andra tjejen inte gjorde något. Iofs vill han inte något med just henne men med någon annan tjej. Tycker de är oförskämt så sista tjejen jag träffade träffade jag ensam. :)

wilhelm50 skrev 2013-11-18 01:42:21 följande:
    Är ni inte tillsammans längre
    t

• wilhelm50

Tycker din karl verkar väldigt. Bortskämd,skulle vara överlycklig om jag vore han,två tjejer underbart .blir så avis

• keep the faith

Vi är 19 , å 21 å söker oxå en tjej för att testa. vi är inget par så b lir nog ingen svartsjuka heller , vill bara testa nått nytt , ta några glas å ha kul liksom ;)

• wilhelm50
    keep the faith skrev 2013-11-18 22:38:45 följande:
    Vi är 19 , å 21 å söker oxå en tjej för att testa. vi är inget par så b lir nog ingen svartsjuka heller , vill bara testa nått nytt , ta några glas å ha kul liksom ;)

Låter kul hör av dig och berätta hur det gick, när ni fått napp.
  • Anonym (Kille 24)

Har haft trekant några gånger.  Upplever nog att det är mer upphetsande i tanken än i verkligheten. Bökigt, hålla sig för att komma mm. 

Visst, ska inte bortse från det sköna :) Bästa känslan är att bara luta sig tillbaks och låta tjejerna gå lös på en. 

• wilhelm50
    Anonym (Kille 24) skrev 2013-11-19 09:27:28 följande:
    Har haft trekant några gånger.  Upplever nog att det är mer upphetsande i tanken än i verkligheten. Bökigt, hålla sig för att komma mm.  Visst, ska inte bortse från det sköna :) Bästa känslan är att bara luta sig tillbaks och låta tjejerna gå lös på en. 

Jag förstår det kan nog vara väldigt svårt att hålla tillbaka om 2 tjejer håller på med killen.men. väldigt. upphetsande.
  • Anonym (Jonas)
    Anonym (Blås) skrev 2013-11-13 08:59:33 följande:
    VARNING för www.snuskchatt.se bluff sida

påhittade personer skickar meddelande till dig, för att läsa måste man registrera sitt kort.
    efter det så dras 300 varje månad från kortet utan möjlighet att avbryta prenumeration.
    enda vägen är att man ska faxa massa papper till England till något nummer som inte finns.
    var tvungen att upprätta polisanmälan och byta bank kort för att bli kvitt bluff sidan 

3. Användarvillkor och avslutandet av konto

3.1 Antingen du eller snuskchatt.se kan avsluta ditt medlemskap när som helst, oavsett orsak, och sker när ett skriftligt meddelande skickats till endera part. Vi reserverar oss rätten att stänga av eller avsluta åtkomst till tjänsten, utan meddelande, om Användarvillkoren brutits av dig.

3.2. När du avslutar ditt medlemskap för tjänsten måste du själv även avbryta eventuella betalningstjänster som finns registrerade på din Betalningshistorik-sida på ditt medlemskonto hos snuskchatt.se. Avslutandet av medlemskapet avbryter inte automatiskt betalningstjänsterna. Var god notera, vi har en 14 dagars uppsägningsperiod, och uppsägning är inte möjligt vid faktureringsprocessen vilket kan ta upp till 5 arbetsdagar 

så avslutar man medlemskapet !!

• Xxx spats

Hej där jag är en kille på 31 år som vill ha tag i ett par tjejer att knulla med

• Anonym (Bitlow)

Känns märkligt de som vill ha en av samma kön med, varför är tjejer så villig att prova av samma kön? Då är man inte hetero.

Jag vill absolut inte se en skymt av en man när jag har sex, tänder enbart på tjejer. 

Känns så udda tjejer som säger sig vara hetero men har provat eller vill prova med tjejer. Tur inte jag är i ett sånt förhållande där tjejen vill ha en till, då hade jag undrat om hon verkligen var attraherad av män.

• Anonym (Eh)
    Anonym (Bitlow) skrev 2025-11-02 10:05:30 följande:

Känns märkligt de som vill ha en av samma kön med, varför är tjejer så villig att prova av samma kön? Då är man inte hetero.

Jag vill absolut inte se en skymt av en man när jag har sex, tänder enbart på tjejer. 

Känns så udda tjejer som säger sig vara hetero men har provat eller vill prova med tjejer. Tur inte jag är i ett sånt förhållande där tjejen vill ha en till, då hade jag undrat om hon verkligen var attraherad av män.

Vad får dig att tro att detta skulle vara så vanligt? En ytterst liten del av befolkningen är bisexuella, 3% när jag kollade sist. Det är avarter som håller på med sånt och inte vanliga kvinnor med strejt läggning. 
  • Anonym (Jossan)
    wilhelm50 skrev 2013-07-27 08:28:44 följande:
    Trekant med 2 tjejer och en kille

Vad har ni tjejer/Kvinnor för erfarenhet av trekanter med 2 Tjejer och en kille har pratat med mitt kvinnliga kk som gärna vill ha en tjej med i leken,hon har viss erfarenhet av trekanter,men vill prova igen och jag tycker det är så härligt spännande med tanken på det,har aldrig varit med på en trekant,gärna kommentarer och erfarenheter i ämnet tack.

Jag och min sambo har ofta trekant med min bästa kompis. Både jag och min kompis är bisexuella. Dock blir ingen av oss kära i tjejer. Jag och min sambo har haft sex med andra tjejer också. 
    Jag och min kompis har haft trekanter, gruppsex tjejsex och annat tillsammans sen vi var 15.
Svar på tråden Trekant med 2 tjejer och en kille