• Mr Pink

Vad skulle du gjort om du är 30 men ser ut som 18?

Det är inte alla förunnat att se yngre ut än vad man är. Frågan kvarstår dock, vad göra? Ragga fjortisar nere i centrumet, infiltrera ungdomsgäng eller gå med i scouterna på nytt?

Who wants to be mr pink?
  • Svar på tråden Vad skulle du gjort om du är 30 men ser ut som 18?
  • anibananiii
    ZandraClaesson skrev 2013-09-24 15:57:34 följande:

Ja det är himla OLIKA vad folk tycker :) Jag klagar inte över att se yngre ut, o gillar min näsa ;) är ju positivt när man blir äldre ;) Jag är 1,64 och väger 45 så jag är inte spec stor heller! Aja lätt för dig o pika andra men vill inte få ngt själv lr? ;) hehe
    eh jag påstår ju för det första inte att jag ser yngre ut som de jag "pikat" har gjort.
    För det andra har jag valt att vara anonym här, vilket du inte har.

• 0305

Jag gör som jag alltid gör. Tjurar över att behöva visa legg när jag ska köpa energidricka innan jobbet och har halvbrottom. 

• Geléhallon89
    anibananiii skrev 2013-09-24 16:03:10 följande:
    eh jag påstår ju för det första inte att jag ser yngre ut som de jag "pikat" har gjort. För det andra har jag valt att vara anonym här, vilket du inte har.

Ne :) o inte bett om någons åsikt heller :) spec inte från någon som inte verkar ha ngt o göra och kanske till och med lite dåligt självförtroende o försöker höja sitt eget ;) fast finns ju folk till allt :) Ser du inte ung ut så gör din attityd skillnad i mognad iaf :)
    Vincent 080622 <3
  • Geléhallon89
    0305 skrev 2013-09-24 16:06:34 följande:
    Jag gör som jag alltid gör. Tjurar över att behöva visa legg när jag ska köpa energidricka innan jobbet och har halvbrottom. 

Haha oj :p den har jag inte vart med om iaf :p bara cigg som lägst :p
    Vincent 080622 <3
  • anibananiii
    ZandraClaesson skrev 2013-09-24 16:14:44 följande:

Ne :) o inte bett om någons åsikt heller :) spec inte från någon som inte verkar ha ngt o göra och kanske till och med lite dåligt självförtroende o försöker höja sitt eget ;) fast finns ju folk till allt :) Ser du inte ung ut så gör din attityd skillnad i mognad iaf :)
    Varför skriver du massa glada smileys samtidigt som du skriver ilsket? Det ser passivt aggressivt ut :p
    Varför är detta så laddat? Du säger att alla säger du ser yngre ut, jag tycker inte det.
    Jag är själv med om samma sak och dessutom är ungefär alla 30åringar jag träffar med om samma sak.
    Det börjar kännas patetiskt. Undrar hur en 24-åring eller 30-åring egentligen ser ut i och med att vi alla får visa leg och får höra att vi ser yngre ut.
    Antagligen ser vi u tat tvara den åldern vi har, jag tycker du också ser ut som 24.
    Om du tar det som ett sånt fruktansvärt påhopp så fine, skriv lite mer glada smileys för att få utlopp för ilskan.
  • Geléhallon89
    anibananiii skrev 2013-09-24 16:21:31 följande:
    Varför skriver du massa glada smileys samtidigt som du skriver ilsket? Det ser passivt aggressivt ut :p Varför är detta så laddat? Du säger att alla säger du ser yngre ut, jag tycker inte det. Jag är själv med om samma sak och dessutom är ungefär alla 30åringar jag träffar med om samma sak. Det börjar kännas patetiskt. Undrar hur en 24-åring eller 30-åring egentligen ser ut i och med att vi alla får visa leg och får höra att vi ser yngre ut. Antagligen ser vi u tat tvara den åldern vi har, jag tycker du också ser ut som 24. Om du tar det som ett sånt fruktansvärt påhopp så fine, skriv lite mer glada smileys för att få utlopp för ilskan.

Haha vrf göra arga gubbar när jag inte är arg? :p Någon igenom en skärm som jag inte ens vet vem det är kan ju definitivt inte göra mig arg. Ja de tycker du på bild :) tror de är olikt irl än bild :). Hm, gubbarna kommer av ren vana med märker jag. Aja har en sjuk son o ta hand om nu :( ... Sad face... Hehe
    Vincent 080622 <3
  • Abbe83
    anibananiii skrev 2013-09-24 16:03:10 följande:
    eh jag påstår ju för det första inte att jag ser yngre ut som de jag "pikat" har gjort.
    För det andra har jag valt att vara anonym här, vilket du inte har.

Men du pikade mig som la ut bild fast jag inte påstår att jag ser yngre ut men skrev bara vad andra har trott. Det tycker jag är väldigt omoget beteende. Jag blir bara glad om folk tror jag är 30 år och bemöter mig som den vuxna kvinna jag är. 
  • anibananiii
    Abbe83 skrev 2013-09-24 20:50:14 följande:
    Men du pikade mig som la ut bild fast jag inte påstår att jag ser yngre ut men skrev bara vad andra har trott. Det tycker jag är väldigt omoget beteende. Jag blir bara glad om folk tror jag är 30 år och bemöter mig som den vuxna kvinna jag är. 
    Jag tycker inte som de som sagt att du ser ut yngre ut. Du ser, konstigt att du bara får höra att du ser yngre ut om du ser nåt annat som en pik..
  • Mandi74

Nu är jag inte 30 och ser ut som 18, men får ofta höra att jag ser yngre ut än jag är.
    Vad jag gör, raggar lammkött så klart.  

• vampyria2

Hehe när man ser hur ärliga alla är här inne blir man nästan sugen på att lägga upp en bild, jag tycker själv att jag ser minst så gammal ut som jag är och blir lika förvånad varje gång nån säger att jag ser yngre ut, så här kanske man skulle få veta hur det ligger till, om folk faktiskt bara säger det för att de tror att de är snälla Tungan ute

• vampyria2

Uhä såg att TS hade skrivit om att ragga på fjortisar, jag antar att de flesta 30 åringar inte vill ha små fjortisar även om de kan, man blir inte peddo bara för att man ser yngre ut Drömmer

• Abbe83
    anibananiii skrev 2013-09-24 22:50:33 följande:
    Jag tycker inte som de som sagt att du ser ut yngre ut. Du ser, konstigt att du bara får höra att du ser yngre ut om du ser nåt annat som en pik..
    Med pik menade jag att du pikade mig för mitt långa hår och näsplutt. Om jag vill ha en ungdomlig stil så har jag rätt att ha det, trivs inte i kort hår. Men ser mer vuxen ut när jag sätter upp håret i olika uppsättningar och jag klär mig rätt vuxet.Varför tror du att jag ser det som en pik om folk inte tror jag ser yngre ut? Jag bryr mig inte om hur gammal folk tror jag är. 
  • En mormor

Var lycklig för om ni ser yngre ut än er verkliga ålder. Det sätter kanske käppar när man är ung, men när man blir gammal är det en klar fördel.

Svar på tråden Vad skulle du gjort om du är 30 men ser ut som 18?