Vad skulle du gjort om du är 30 men ser ut som 18?
Det är inte alla förunnat att se yngre ut än vad man är. Frågan kvarstår dock, vad göra? Ragga fjortisar nere i centrumet, infiltrera ungdomsgäng eller gå med i scouterna på nytt?
Det är inte alla förunnat att se yngre ut än vad man är. Frågan kvarstår dock, vad göra? Ragga fjortisar nere i centrumet, infiltrera ungdomsgäng eller gå med i scouterna på nytt?
Jag gör som jag alltid gör. Tjurar över att behöva visa legg när jag ska köpa energidricka innan jobbet och har halvbrottom.
Nu är jag inte 30 och ser ut som 18, men får ofta höra att jag ser yngre ut än jag är.
Vad jag gör, raggar lammkött så klart.
Hehe när man ser hur ärliga alla är här inne blir man nästan sugen på att lägga upp en bild, jag tycker själv att jag ser minst så gammal ut som jag är och blir lika förvånad varje gång nån säger att jag ser yngre ut, så här kanske man skulle få veta hur det ligger till, om folk faktiskt bara säger det för att de tror att de är snälla
Uhä såg att TS hade skrivit om att ragga på fjortisar, jag antar att de flesta 30 åringar inte vill ha små fjortisar även om de kan, man blir inte peddo bara för att man ser yngre ut
Var lycklig för om ni ser yngre ut än er verkliga ålder. Det sätter kanske käppar när man är ung, men när man blir gammal är det en klar fördel.