• ViTvåSomHoppas

    En dikt åt min bästa vän som skulle fyllt år idag, men snart ett år sedan hon blev en ängel

    Som rubriken lyder..

    jag söker en fin dikt åt min bästa vän som skulle fyllt år idag.
    och snart är det ett år sedan hon lämna oss på jorden för att bli den finaste ängeln

    Tack för hjälpen! 

  • Svar på tråden En dikt åt min bästa vän som skulle fyllt år idag, men snart ett år sedan hon blev en ängel
  • zine

    ___ snart ett års sen min ängel flög iväg sen en av mina bästa vänner lämnade vår värld ditt liv blev alldeles för kort det måste skett ett misstag, det kan inte varit din tur att gå bort du hade alltid ett leende på dina läppar, du var alltid så glad du var ljuset i mitt mörker, den som lös upp min dag det spelar ingen roll hur långt vi än bodde ifrån varann du stod alltid bredvid mig och höll hårt i min hand när alla andra höll för öronen så fanns du där för att lyssna du fick mitt hjärta fortsätta slå när det var nära att tystas du räddade mig, och det är jag mer än tacksam för kommer jag någonsin förstå det här? fatta att du är död? att du finns där någonstans kommer jag nog alltid tro vet du att om jag kunde så skulle jag bygga mig en bro en bro till himlen och hämta hem dig igen jag skulle göra vad som helst för att få dig tillbaka, älskade vän du behövde inga vingar på dina skulderblad för att jag skulle se vilken ängel du egentligen var jag visste det hela tiden, att du var för bra för vår värld men jag önskar ändå att jag hade fått behålla dig här jag hoppas att du finns där och vakar över mig, precis som du sa och att du väntar på mig, så att vi ses igen en dag och när den dagen kommer så ska det alltid vara vi jag älskar dig ängel, vila i frid

Svar på tråden En dikt åt min bästa vän som skulle fyllt år idag, men snart ett år sedan hon blev en ängel