Julklappstips!
Hallå! Tips på julklappar till: Tjej 7 år (fyller 7 år 28/12) Kille 5 år Kille 2.5 år Tjej ca 2.5 månad Även tips på födelsedagspreseter till blivande 7-åringen önskas! Har nga idéer, men lämnar ordet fritt! Tack på förhand!
Hallå! Tips på julklappar till: Tjej 7 år (fyller 7 år 28/12) Kille 5 år Kille 2.5 år Tjej ca 2.5 månad Även tips på födelsedagspreseter till blivande 7-åringen önskas! Har nga idéer, men lämnar ordet fritt! Tack på förhand!
Men du hallå, det är sommar fortfarande...
Vaaaa??? Haha, ja, jag är ute i bra tid m funderingar ;)
Är det dina egna kanske dem två äldsta kan skriva egna önskelistor? :) det underlättar en hel del kan jag säga.
Vi gjorde så åt våra föräldrar :)
De två yngsta går väl gosedjur alltid hem hos? :)
Och med "skriva" menar jag såklart med vuxens hjälp såklart ^_^ kan vara lite svårt att skriva helt själv i dem åldrarna.
Jag tycker det är bra att gå i leksaksaffärer och liknande med barnen, då ser man vad de intresserar sig för. Och även vad de gillar hemma hos andra.
Till 7 åringen har jag ett tips. Var på kalas i går hos min systerdotter som fyllde just 7 år. Hon fick en barbie modell bok som man kan styla barbie (rita , klistra osv) sen fick hon modell pennor till det. Uppskattades mycket. Köpt på BR leksaker.
Cddpelare eller iPod med högtalare är kul
Bra tips, frågar dom emellanåt, men det är tusen saker de vill ha, svårt att bena ur vad de helst önskar sig!
En enkel digitalkamera till äldsta kanske.
Prestenkort på keramikmålning: http://www.thecreativityhouse.se/index.php?id=68
Någon aktivitet med de äldsta kanske? Vi går på Disney on Ice.
Någon aktivitet med hela familjen? Badutflykt? Heldag på museum?
Sen är Top Model-ritböckerna populära hos både 5-åringen och 7-åringen.
Allt som hör vintern till, tycker jag också passar bra till julklapp. Skidor, skridskor, pulka, snowracer, tefat osv.
Nya sängkläder brukar vara roligt och användbart och gillas säkert av alla tre.
En packe läsa-själv-böcker till 7-åringen.
Till minstingen skulle jag nog bara köpa en bebisleksak (antar att ni har huset fullt med fyra barn) och istället sätta in lite pengar på konto.
Om 7-åringen inte redan har så resväska, kamera och liknande saker. Kan också fungera bra för 5-åringen.
Har femåringen sparkcykel?