RÖKFRI- Något som faktiskt fungerar (utan viktuppgång)
Hej! Jag har, enligt mig, världens bästa tips för att bli rökfri för gott. Utan någon viktuppgång eller någon "viljestyrkemetod". Det har hjälpt både mig och min sambo att bli rökfria och vi är gladare än någonsin och blir faktiskt äcklade av röklukten, istället för suktade.
Jag rökte ett paket om dagen, och han rökte två. Han slutade en vecka innan mig, och vi båda hade försökt alla knep. Han klarade cirka ett dygn innan han föll tillbaka, och jag höll i 6 veckor som längst, men det var innan vi hittade mirakelkuren!
Mitt tips är en bok som heter ÄNTLIGEN ICKE-RÖKARE av ALLEN CARR, och det fungerar verkligen! Den säljs både på internet och i de flesta bokhandlarna. Snälla ge den en chans, du har ingenting att förlora på det!! Och varken jag eller min sambo är lättmanipulerade men denna bok fungerade och fungerar fortfarande! Min sambo var otroligt skeptisk och som sagt, fungerade det även på honom! Snälla ge den en chans, och om det är någonting ni undrar är det bara att fråga på! Lycka till!