Tror du att folk pratar skit om dig bakom din rygg?
Nej, det gör jag inte.
Jag tror, helt ärligt, att jag inte är intressant nog för det. Men skulle någon bry sig så får de.
Tror säkert de pratar om mig på jobbet. De flesta tycker nog jag är knepig och konstig, vilket jag är medveten om. Därmed inte sagt att de pratar skit om mig
Säkerligen gör de det, men förhoppningsvis inte så ofta
det händer nog, men inte så ofta. Det endaste de kan klaga över är att jag är så jävla glad och skiner som en sol jämt, det finns många bitterfittor som stör sig på sådant.
Det vet jag att det gör av chefen och hennes underhuggare. I gengäld pratas det ohemult mycket skit om dem för att de förtjänar det.
Chefen är nytillträdd och har förndrat hela arbetsplatsen till ett inferno så att folk avskyr henne vet ho vid det här laget. (samma inferno vis hennes förra arbetsplats men såhär blir det av korrupta tjänstemän som anställer sina bästa kompisar.)
Ja, det är jag övertygad om, haha! :P
Jag fick barn som tonåring och har skaffat mig fler barn än vad som anses normalt (tydligen), och jag långtidsammar och är väldigt öppen med det. Sticker säkert i ögonen på vissa -_-
I en kultur där vi alltid ska hålla god min och vara politiskt korrekta till förbannelse är det klart som fan att folk snackar skit bakom ryggen på en. HELA TIDEN.
Det finns ingen som verkar ha något verklighetsförankrat alls att skvallra om, när man snackar skit om mig. Jag kan höra vad de tänker när jag ser dem, nämligen.
Nej, jag tror inte jag är tillräckligt intressant för det.
Ja sällan, och då min bror.
Ganska övertygad om det ja. I vilken utsträckning vet jag dock inte, så intressant tror jag inte att jag är ändå.
Men det gör inget. Vill de snacka så låt de göra det.