• sol2012

Shake skake ner i vikt start 30/9-13

Nu ska jag ner i vikt, har inhandlat 4 lådor pulver jag startar imorgon och kör till jul ska tappa 22 kg. Jag hoppas att det är någon mer som har lust att köra på med mig och som orkar att hålla liv i tråden. Pepp pepp!!

• Svar på tråden Shake skake ner i vikt start 30/9-13
  • niclas123456

Kaffe hade inte vart. fel haha, enda jag hållt till mig alla dessa dagar är strawberry shake chocolate shake forest fruit shake, chcolate e klart godast, det och vatten och snus är det enda haha

• Flegmatikern

Ha ha, du är ju riktigt tuff, nicla123456, som klarat dig med endast två smaker på shakesen och snus ; ) Nu kör jag dag två. Allt känns bra och jag är glad!

• Flegmatikern

Vad kul att du lyckats så bra niclas123456! Det krävs viss viljestyrka för att palla med en pulverdiet ; ) Jag har bara börjat komma in i det men kämpar på. Vill gärna ner till 80- 85 kg med pulver. Hoppas det finns nån kvar som är med och peppar nästa vecka. Kör så det ryker dina sista dagar!

• niclas123456

Jo det gör ju det :p har lite ont i ryggen bara nu, men nu så kanske min syster ska börja hon e 161cm väger 100+ så borde vara bra för henne

• Flegmatikern

Vad kul om du har inspirerar din syster till att påbörja sin vikt resa. Vlcd är tufft men det händer ju saker : ) Skönt att du snart är klar med dina veckor. Kämpa på!

• lusen85

Hej! Tänkte flika in i den här tråden.. Har hållet på med pulver nu i två veckor.. Har dock fuskat ngn gång men får sån ångest efter att jag nu bestämt mig för att försöka undvika det.. Min startvikt var 71 kg och imorse efter 10 dagar visade vågen 67.. Känns så skönt, målvikten är 55 vilket jag vägde innan jag fött barn.. Men delmålet är 63 så om ett par veckor är jag troligen där.. Ser att ni andra tränar bra mycket.. Själv går jag promenader titt som tätt men har nu börjat känna mig helt orkeslös.. Hur har ni alla sån energi??

• Flegmatikern

Hej lusen85! Ha ha, det är bara de andra som tränar. Jag gjorde ett försök i början men har inte haft orken sedan. Ska ta itu med den biten lite senare. Jag fuskade också en hel del första vändan men känner att det inte var värt det. Så nu kämpar jag varje dag för att motstå frestelser. Det går oftast bra..... Kämpa på!

• Guldklimpar2

Hur går det för alla? I måndags var det -9 kg på 3 v 6 kg kvar! Ha en härlig dag aallra tappra ;)

Svar på tråden Shake skake ner i vikt start 30/9-13