• 0fia

BF maj 2014 i centrala Stockholm

Hej!

Jag undrar om det finns andra mammor som bor i city som skall ha barn i maj. Har startat en tråd tidigare men känner att det blev hela stor-Stockhom. Skulle vara kul om det finns några här som bor i Stockholm City! Själv bor jag på Norrmalm. Än så länge har jag inte berättat för så många att jag är gravid men sen när det blir lite mer officiellt vore det kul att kanske följas åt IRL men någon fika eller så.

Jag väntar mitt tredje barn och har två innan födda -10 coh -12. Är fortfarande mammaledig. Tanken var kanske egentligen inte att det skulle komma en till så tätt men nu ser jag fram emot det. 

Hoppas på att många hoppar på tråden

/0fia

• Svar på tråden BF maj 2014 i centrala Stockholm
  • Tiger grr
    0fia skrev 2013-10-25 10:21:14 följande:
    Även jag får lämna tråden...

Neeeej! :(
  • Zappa

Nej Ofia, är det sant? Vad tråkigt, vad jättetråkigt. Du hade ju passerat 12 veckor och allt...stackare, usch. Stora styrkekramar till dig. 

• bf maj 2014

Det var verkligen tråkigt att höra Ofia :( Jag var lite orolig för din skull inför kuben. Det var därför jag tittade in i tråden igen nu för jag ville veta hur det hade gått. Vi får försöka snart igen båda två. Vem vet, kanske hamnar vi i samma tråd nästa gång med. Jag har ju ett superdåligt användarnamn nu när jag inte har bf i maj längre, måste byta till något annat. Tråkigt att två av fyra i tråden inte har bf i maj. Jag tyckte det var en bra tråd, alla skrev så långa och personliga inlägg.

• 0fia

Elin - jag håller med. Såg fram emot att träffa er alla IRL och fortsätta stöta och blöta att som gravida mammor/blivande mammor är galet intersserade av men andra är helt oförstående till .

Livet blev inte riktigt som vi tänkt. Imorgon påbörjas behandling och så fort det är klart kör vi igen även om ett majbarn hade vr it perfekt . Jobbigast är att lilla parvel på dryga 3 cm med armar och ben skall ut . Sorry för deppinlägg.....

• 0fia

Elin - Vi får helt enkelt få till det på en gång igen så kan vi kanske stöt och blöta lite ändå, även om vi är ett par mån senare. Vi kommer förmodligen ändå vara mammalediga tillsammans fast lite förskjutet

• Zappa

Så himla tråkigt, jag gillade ju också vår tråd. Jättelycka till i alla fall framöver och hoppas verkligen att ni blir gravida snart igen.
    Jag var på KUB i morse. Bebisen var helt vild och hoppade runt som en tok! Jag och min man kunde inte sluta titta på skärmen och bara le, jag var på vippen att börja gråta, det är verkligen nåt där inne, känns helt overkligt.
    Vi fick 1 på 20.000 i risk. Nu är det bara att hoppas att resten av graviditeten kommer att gå bra.

Ta hand om er båda!! Kramar   

• 0fia

Åh, vad härligt Zappa! Stort grattis! Visst är det skönt att få 1/20000?! Kommer tänka på dig i maj när det är dags

Jag åkte in halvakut i mån kväll eftersom vattnet gick då. Blödde en hel del och det hela slutade med att jag skrapades natten till tisdag. Inga trassel och nu börjar graviditetstesten blekna. Så klart asjobbigt men nu känner jag att det är dags att fokusera om. Har beställt nya gravtester och så fort de är negativa kommer jag börja testa med äl-stickor så vi inte missar första äl. Hoppas fortfarande på bebis 2014...

Kram på er 

• StinaB

Hej, 

Även jag testar att liva upp tråden; dock flera månader efter sista inlägg. Någon som är kvar eller vill hoppa in?

Svar på tråden BF maj 2014 i centrala Stockholm