Godaste läsken?
Ännu en fånig omröstning, men jag tycker det kunde vara kul att se hur olika smak vi har och vilken / vilka sorter som är populärast.
Själv föredrar jag De gamla hederliga Zingo och 7up, de har friskast smak,
Ännu en fånig omröstning, men jag tycker det kunde vara kul att se hur olika smak vi har och vilken / vilka sorter som är populärast.
Själv föredrar jag De gamla hederliga Zingo och 7up, de har friskast smak,
Det var tider det, när man plockade läskflaskor i en back och mixade smaker som man ville. (Varför) har detta upphört? Jag skulle gärna köpa glasflaskor i back igen. Det är barndomsnostalgi att få springa och fylla en läskback med Cuba cola och hallonsoda .
Jag röstade på Coca-Cola som nummer 1.
På andra plats kommer fanta citron!
Hej vill bara informera om att jag druckit åsens mjölk i ett halvår och aldrig haft ngra problem med den. Fantastisk mjölk enligt mig. Tyvärr har den utgått i Hemköps, dr Fries torg, sortiment.
Är det ingen här som dricker Jaffa? Finns den att köpa här förresten eller måste man åka över pölen för att införskaffa den?
Hej vill bara informera om att jag druckit åsens mjölk i ett halvår och aldrig haft ngra problem med den. Fantastisk mjölk enligt mig. Tyvärr har den utgått i Hemköps, dr Fries torg, sortiment.
Coca-cola orginalsmaken är helt klart denbästa. Det glädjer mig att den verkar vara populärast här.
Är duhelt borta? Sedannär är mjölk läsk? Eller driver dumed oss?
Är duhelt borta? Sedannär är mjölk läsk? Eller driver dumed oss?
Jag dricker inte mycket läsk längre, blir mest vatten (då ibland kolsyrat och smaksatt), öl och ibland någon enstaka Red bull eller motsvarande.
Men favoriten bland de jag hittar idag är helt klart Trocadero.
Bland de som tidigare funnits gillade jag särskilt Fanta Freaky fläder, Shio, San sao och någon av de där syrliga och fruktiga smakerna från Schweppes som kom i slutet av 80-talet (osäker på om de finns kvar).
Smutronsoda
Portello
Julmust
Dr pepper
Ingen nämnd ordning, utan olika beroende på vad man är sugen på.
Jag gillar julmust också, helst Nygårdas och helst den fatlagrade.
dr pepper