Mina döttrar älskar att leka rollekar med varandra. De leker gärna prinsessor eller affär, och till det har vi då ganska mycket maskeradkläder. Ibland vill dom även leka superhjältar och tex polis, så vi har sådana kläder också! Sen så älskar dom även barbie, och disneydockor. Vanligstora och bebisstora, med många tillbehör. Det gillar dom. Jag har unvikigt att köpa lego eftersom det låter så förjävligt, men det kommer jag nog köpa tillslut när dom vill ha det. Och då kommer jag köpa friendslegot.
Jag frågade faktiskt mina ungar vilka två saker dom gillar mest av alla sina leksaker, och det var lite osäkert men tillslut svarade dom.
Min 4 åring älskar lektältet som vi har på baksidan, där dom ibland sover över, leker rollekar och så. Sen så älskar hon även sin "my first disney doll", hon har askungen och den har hon verkligen med sig överallt. Båda mataffären, hem till mormor, till lekplatsen osv. Hon älskar den verkligen.
Min 5 åring älskar mest deras maskeradlåda, som jag sa innehåller allt ifrån poliskostymer till prinsessklänningar. Sen så älskar hon även deras pyssellåda, som innehåller målarfärger, playdoh, massa sådana här "göra själv" kit och sånt. Hon älskar verkligen att pyssla. Sen så vet jag att hon älskar sin "glow pets-säl som hon sover med.
Skulle jag tipsa om något som de allra flesta barn älskar så är det nog lektält (går att ha inomhus om man inte har trädgård) och barbiedockhus. Mina döttrar älskar deras också, men eftersom jag sa två saker bara, så valde dom annat. Men dom och deras vänner leker med det hela tiden så dom gillar verkligen det. :)