Tjejer, hur ska vi stöta på er på gymmet?
Om vi karlar ens skall göra det? Jag förutsätter att ålder och "attraktionskraft" är på ungefär samma nivå på "uppraggaren" och "objektet".
Om vi karlar ens skall göra det? Jag förutsätter att ålder och "attraktionskraft" är på ungefär samma nivå på "uppraggaren" och "objektet".
VEt inte om du är fullständigt dum i huvudet eller vad som är felet på dej TS. Jag och de jag känner går till gymmet för att träna, inte bli påhoppad av någon idiot. Lär dej ragga på rätt ställen!
Gymsex är trevligt ju...
Jag har verkligen inget emot om någon flörtar lite när jag är och tränar. Långt ifrån.
tycker man kan ragga på gym, men trevligt och direkt, inte massa blickar och konstigheter. sen måste man kunna ta ett nej och inte bli påflugen....
Ser du någon intressant så säg hej, du märker fort om hon är intresserad, kanske ni kan stretcha tillsammans.....
Varför ragga öht?
Ni ska ge fan i oss på gymmet. Har fått byta gym flera gånger bara pga äckliga män som ska vara närgångna och tränare som försöker hitta anledningar att ta så mycket som möjligt på en. Det värsta är när man sitter på en motionscykel och någon äcklig karl sitter bakom och spanar in ens stjärt. Inför särskilda gym för män och kvinnor tack!!
Stirra intensivt har jag hört är ett säkert kort.
Alla män som vill ha sex kan väl ha på sig en ful gul kycklinghatt medan de tränar?
Jag kan behöva ett gott skratt.
Mitt råd är att inte ragga gym, finns andra ställen att gå till att ragga för att få napp
Hmm bra frågeställning. Har haft kontakt med min framtida partner i över ett år på gymmet nu, men tycker det är svårt att ta det ett steg vidare-vi småpratar/skrattar men inte mer än så. Och jag lunchtränar 5 dagar i veckan medan jag ser henne max en gång per vecka. Hade hoppats att stöta på henne utanför gymmet men det verkar vara mission impossible... Vet inte ens om hon är singel även om jag har lite vibbar åt det hållet. Hon lyser verkligen upp hela gymmet...
Mitt råd är att inte ragga gym, finns andra ställen att gå till att ragga för att få napp
Jag går inte till gymmet för att bli uppraggad
Ni ska ge fan i oss på gymmet. Har fått byta gym flera gånger bara pga äckliga män som ska vara närgångna och tränare som försöker hitta anledningar att ta så mycket som möjligt på en. Det värsta är när man sitter på en motionscykel och någon äcklig karl sitter bakom och spanar in ens stjärt. Inför särskilda gym för män och kvinnor tack!!