• rosenknopp83

    brukar du tjej tala om för din kille när du har äl?

    Min man kände sig plötsligt jäkligt stressad o fick prestationsångest när jag talade om för honom att det var dags att köra igång...brukar ni säga något?

  • Svar på tråden brukar du tjej tala om för din kille när du har äl?
  • LillaJag06

    Vi har bestämt att jag inte ska säga något just för att det inte ska kännas tvunget.

    Nu har ju min sambo tagit reda på allt han kan så han berättar gärna när vi ska köra haha.

    Du känner honom bäst så kör på det som passar er.

  • saron

    hej
        


       min man vill inte älska med mig just när jag har ögglosning vad ska jag göra? hjälp
  • rosenknopp83
    saron skrev 2013-11-26 09:16:08 följande:
    hej
        
       min man vill inte älska med mig just när jag har ögglosning vad ska jag göra? hjälp

    har ni kommit överrens om att skaffa barn nu? eller vill han vänta, kan det vara därför han inte vill ha sex med dig just nu?

    man måste ju vara överrens när man vill börja med babyverkstaden...
  • henriksfavvo

    hej allihopa nu är det såhär att jag och danny sitter och kollar på meliodivestifakev som vi tycker är jättebra och då så undrar vi hur man twerkar men så här är det att vi såg en video på när miley cyrus twerkade i en unicorndräkt men vi fattade inte eftersom vi har adhd och asberger och dyslexsi och damp och clamydia och fetma så snälla i helvete hjälp oss=?????!??!?!?!Baby

    tack på förhand!GravidGravid

  • Kookie

    Nope, vi har kommit överens om att vi ska skaffa barn, men hur och när sköter jag ;) Min man skulle också bli stressad av att han "måste", så för oss funkar det bättre att jag har koll själv, och så ser jag till att få det jag vill ha sen ;)

Svar på tråden brukar du tjej tala om för din kille när du har äl?