• Forumvärd

    Familjelivs julkalender 24/12 Vinn en varm och skön åkpåse!

    God Jul på er alla! Solig


    Hoppas ni får en fantastiskt underbar jul med god mat, klappar, skratt och kanske en och annan sång!


    Vår julkalender lider mot sitt slut och som sista uppdrag vill jag att ni tar ett foto på det som sammanfattade årets julafton. Det kan vara en bild på julbordet, granen, barnen, julfina hunden eller något annat. Du får tävla med flera foton men lägg varje foto i ett eget inlägg. Du måste självklart äga rätten att publicera fotot. Skriv också en kort motivering varför du vill vinna!


    Idag tävlar ni om en varm och skön åkpåse!


    Tävlingen öppnar 24/12 och pågår fram till midnatt 27/12. Vinnaren utses av en jury på Familjeliv och presenteras efter helgerna. Observera förlängd tävlingstid!

    Vinnaren måste svara inom en vecka, annars går vinsten till någon annan.

    Läs gärna våra fullständiga tävlingsregler.

    Lycka till och God Jul! Tomte

  • Svar på tråden Familjelivs julkalender 24/12 Vinn en varm och skön åkpåse!
  • Liljan77

    Julaftonskvällen i väntan på karl-bertil jonsson dukas ett litet gottebord fram.



    Motivering. En varm o go present till en mamma o bar på deras kommande långpromenader.
  • Prinsessan Fiona

    Råsaftcentrifugen kan slänga sig i väggen - årets julklapp var något helt annat Vår levererades redan den 23e december så själva julfirandet fick tillbringas på BB. Kanske inte så juligt, med väldigt mysigt och definitivt minnesvärt.



    Då detta är nummer tre kommer han självfallet få ärva det mesta, men som den lille prins han är förtjänar han det bästa. För att få det riktigt varmt och gosigt i vinter behövs något nytt, en mysig åkpåse på vilken brorsorna vare sig har tuggat eller spytt
  • hösttussilago
    Prinsessan Fiona skrev 2013-12-26 23:02:14 följande:
    Råsaftcentrifugen kan slänga sig i väggen - årets julklapp var något helt annat Vår levererades redan den 23e december så själva julfirandet fick tillbringas på BB. Kanske inte så juligt, med väldigt mysigt och definitivt minnesvärt.

     


    Då detta är nummer tre kommer han självfallet få ärva det mesta, men som den lille prins han är förtjänar han det bästa. För att få det riktigt varmt och gosigt i vinter behövs något nytt, en mysig åkpåse på vilken brorsorna vare sig har tuggat eller spytt
    Å grattis! Bästa julafton! :) Och bra rimmat.
  • Jennyorust


    Julaftonskväll spenderades på pappas axlar när vi gick hundpromenader.. Det komiska i bilden tycker jag är att reflexkillarna likanar en julgran med stjärna på toppen!
    Vår Jul blev väl sådär lyckad... Vi hade knytkalas och de som hade med sig revben ställde ut dessa på altanen och där i var hunden och åt upp dessa.. Så nu har det vart stopp i magen på henne så när lilleman sovit middag sätter vi oss i bilen och åker till djursjukhuset.
    Jag känner mig helt snurrig och har missat min sambos födelsedag idag! En åkpåse är verkligen något som vi behöver på alla hundpromenader när det blåser rakt in i vagnen! Önskar därför en present till vår pappa som får spendera födelsedagen på ett mindre roligt sätt idag..!
  • Jennyorust


    Det här kortet vill jag gärna dela med mig av! Det roligaste med hela julafton var denna låda, en present som allså inte kostade någonting.. =) Känner att vi köpt mycket saker till vår lille kille som verkligen inte uppskattades lika mycket! Önskar att vi saker som vi verkligen behövde istället. Så därför håller jag tummarna i denna tävling eftersom lilleman alltid sover i vagnen och vi går alltid promenader med hunden oavsett väder. Skulle kännas mycket bättre att gå när jag vet att det inte blåser rakt in på honom! Nu vaknar han jämt när det blåser och känns kall. Håller tummarna för värme denna vinter!
  • MrHunnyBunny

    Julen påminnde mig alltid om varför jag ösnkade mig en whiskey istället för en whiskas....


    Dagens största problem är att ingen bryr sig, egentligen.
  • MrHunnyBunny

    Julen påminnde mig alltid om varför jag ösnkade mig en whiskey istället för en whiskas....



    Dagens största problem är att ingen bryr sig, egentligen.
  • passo


    Jag vill vinna för att jag vill att min lilltjej ska få vara varm och snygg i vagnen både i vinter och tidig vår! Dessa mumsiga bullar bakade jag dagen innan julafton, saffransbullar med konjak och kesella!!
  • passo

     



    Här har klockan precis slagit 12 och bingolotto slutat, ingen vinst tyvärr men ack så god skinksmörgås!

    Jag vill vinna för att jag vill att min lilltjej ska få vara varm och snygg i vagnen både i vinter och tidig vår!
  • Aprildimma


    Här provar vår lilla tjej en av sina julklappar, iklädd tomtedräkt. Denna klapp uppskattades verkligen! Hon är en mycket fokuserad liten dam när hon ligger och "tränar" i sitt gym :)

    Men - man kan ju inte vara inne och träna hela dagarna, utan man måste ju ut för att få frisk luft också! Och vad passar inte bättre då än en riktigt varm och go åkpåse? ;) 
  • viseversa

    Hallå har denna tävling glömts bort?? Nu är det den 2/1 nästa ÅR och tråden är död.


    Instagram...LOVALOVISA
  • schkog
    viseversa skrev 2014-01-02 09:59:39 följande:
    Hallå har denna tävling glömts bort?? Nu är det den 2/1 nästa ÅR och tråden är död.
    Om du läser så ser du att vinnaren presenteras "efter helgerna", vilket förmodligen betyder NÄSTA vecka, då alla röda dagar är över.  Så förmodligen på tisdag? Alla behöver semester så ta det lugnt :)
  • viseversa
    schkog skrev 2014-01-02 10:05:31 följande:
    Om du läser så ser du att vinnaren presenteras "efter helgerna", vilket förmodligen betyder NÄSTA vecka, då alla röda dagar är över.  Så förmodligen på tisdag? Alla behöver semester så ta det lugnt :)
    Haha tack=) Ja då ska jag softa.
    Instagram...LOVALOVISA
  • Forumvärd
    Cornette skrev 2014-01-08 10:03:35 följande:
    Nu är väl helgerna ändå över...?
    Jaaa Solig
    Nu är det vardag igen och vinnare kommer att meddelas under dagen så håll koll!
  • Forumvärd

    Då är det dags för mig att avslöja vinnaren av julkalenderns sista lucka.
    Jag hoppas att alla har haft en supermysig jul och ett gott nytt år!

    Vinnaren är Prinsessan Fiona! Solig
    Ett stort grattis till den lille prinsen! Hoppas åkpåsen värmer gott och skönt!
    Inboxa din adress till mig så kommer vinsten!


    Prinsessan Fiona skrev 2013-12-26 23:02:14 följande:
    Råsaftcentrifugen kan slänga sig i väggen - årets julklapp var något helt annat Vår levererades redan den 23e december så själva julfirandet fick tillbringas på BB. Kanske inte så juligt, med väldigt mysigt och definitivt minnesvärt.

     


    Då detta är nummer tre kommer han självfallet få ärva det mesta, men som den lille prins han är förtjänar han det bästa. För att få det riktigt varmt och gosigt i vinter behövs något nytt, en mysig åkpåse på vilken brorsorna vare sig har tuggat eller spytt

Svar på tråden Familjelivs julkalender 24/12 Vinn en varm och skön åkpåse!