• Mariohn

    Veterantråden.

    Sedärja! Jag startar en tråd. Denna tråden är modern och dyrbar och här hänger vi som en gång var stammisar på FL men som drivits härifrån när vi tröttnade på troll och andra svansdjur på FL.. Är du en gammal veteran är denna tråden för dig. Känner du inte till mig eller har sett mig här är du antagligen inte rätt för denna tråden! Denna tråden har inget syfte, ingen mening och ingen egentlig anledning att finnas. Men nu gör den det. Så hej alla som känner till mig! Ska vi hänga lite på FL igen? 
  • Svar på tråden Veterantråden.
  • KimPossible

    Jag kör via mobilsajten, den är bättre än appen. Då går det att citera också. Ibland. 


    Never let your sense of morals get in the way of doing what's right.
  • KimPossible

    Och nu fick jag svaret på varför jag har så ont i korsryggen och känner mig lite grinig. Jag måste vara den enda på FL som inte har koll på min menscykel, det blir alltid ett stort "Jahaaa! Redan? Igen?!  


    Never let your sense of morals get in the way of doing what's right.
  • sär skriven
    KimPossible skrev 2014-01-18 00:21:24 följande:
    Och nu fick jag svaret på varför jag har så ont i korsryggen och känner mig lite grinig. Jag måste vara den enda på FL som inte har koll på min menscykel, det blir alltid ett stort "Jahaaa! Redan? Igen?!  
    Jag med, jag med!
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • KimPossible
    sär skriven skrev 2014-01-18 00:21:58 följande:
    Jag med, jag med!
    Haha, jamen visst brukar vi synka? Kan inte du säga till nästa gång om du kommer ihåg, så jag kan köpa tamponger i tid?
    Never let your sense of morals get in the way of doing what's right.
  • sär skriven
    KimPossible skrev 2014-01-18 00:23:31 följande:
    Haha, jamen visst brukar vi synka? Kan inte du säga till nästa gång om du kommer ihåg, så jag kan köpa tamponger i tid?
    Haha! Ja vi brukar nog det? Jag hojtar nästa gång!
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • KimPossible
    idiblon yes skrev 2014-01-18 00:27:02 följande:
    Menscykel? Min kropp tar ett tramptag per år!
    Hormonspiral? Så hade jag då, blev en jäkla skillnad när jag slutade med den. 
    Never let your sense of morals get in the way of doing what's right.
  • KimPossible
    sär skriven skrev 2014-01-18 00:29:26 följande:
    Haha! Ja vi brukar nog det? Jag hojtar nästa gång!
    Great! 
    Never let your sense of morals get in the way of doing what's right.
  • KimPossible

    Hörrö idiblon, när ska du börja fejsbooka igen då? Jag saknar dig där! Hjärta


    Never let your sense of morals get in the way of doing what's right.
  • Mariohn

    Jaha har jag fattat detta rätt nu? Idiblon har ont i ryggen för att Kimpa är gravid? Orkar inte läsa ordentligt så jag sammanfattade de första orden jag såg och lade till lite. Det är så vi gör här va? 


  • sär skriven
    Mariohn skrev 2014-01-21 22:08:13 följande:
    Jaha har jag fattat detta rätt nu? Idiblon har ont i ryggen för att Kimpa är gravid? Orkar inte läsa ordentligt så jag sammanfattade de första orden jag såg och lade till lite. Det är så vi gör här va? 
    Kimpa slutade med hormonspiral och blev great. Great = stor = försatt i grossess.

    Ryggontet hittar jag inte!
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
Svar på tråden Veterantråden.