• Tiindra

Junibebis 2014 i Norrköping

Hej! Är lite nyfiken på om det är fler blivande mammor här i Norrköping? Själv har jag bf 30 juni alltså 14+2 idag. Har en son på 2,5 år. Vore kul att bilda en grupp och sedan följas åt och träffas och umgås. Kram på er :)

• Svar på tråden Junibebis 2014 i Norrköping
  • Tiindra
    uttermamman skrev 2014-01-02 22:00:18 följande:
    Hej! Jag har bf i juli och väntar mitt andra barn :) vi bor i Norrköping.

Men va trevlig.. Hur gammalt är dit första barn? Hur mår du? :)
  • uttermamman

14 månader :) jodå mår okej, illamåendet har minskat äntligen. Men är väldans trött och orkeslös. Hur mår du?

• Tiindra

Va skönt.. Jag mår fruktansvärt dåligt :( spyr ett par ggr om dagen och mår konstant illa ( även med medicin) Har även haft magsjuka precis trodde jag dö haha.. Vart i Nirrköping bor ni?

• uttermamman

Usch! Låter inte kul med magsjuka! Jag tror att jag fått fantastiskt dåliga blodvärden, är så sjukligt trött och bara sover hela tiden. Klarar inte ens att vara vaken 3 h. Haha. Vi bor i centrum än så länge, vi letar annat men är ju total bostadsbrist. Var bor ni? :)

• Tiindra

Ja trött å sliten är bara förnamnet.. Men mycket är nog att man har ett barn att ta hand om. Hade man ju inte sist. Vi bor i Ektorp i en bostadsrätt. Trivs jättebra förutom 3:e våning utan hiss :) men ett jätte bra område med många barn i Willes ålder som vi umgås med. Men jag längtar till hus :) hur gamal är du om man får fråga? ;)

• uttermamman

Ja kanske en blandning. Pluggar och jobbar också, så blir en himlans blandning. Vi bor också på tredje våningen utan hiss! Det är kämpigt. Vi ska flytta så fort vi hittar nåt annat, går inte att bo så med en liten och en bebis. Går knappt plats med barnvagnen i trapphuset som det är nu, tänker inte ens försöka med en syskonvagn! Jag är 24. :p du då?

• Tiindra

Vi har som tur är ett vagnförråd men som du säger att ta sig upp med allt.. Men men vi blir kvar här ett tag. Jag är 33 :) gammal tant ;) vad pluggar du då?

• uttermamman

Min man är 30 så jag tycker inte du är tant :p jag läser en masterexamen för att komplettera min kandidatexamen. Jag är klar till sommaren. Kultur- och mediaproducent är jag och har snart en färdig konstnärlig master. :) svårt att förklara exakt vad jag läser. ;)

• Tiindra

Vilken tur ;) men va härligt grattis att snart ha en fin utbildning!! Själv är jag vice affärschef på Forex i stan.. Har varit sjukskriven nu i 4 veckor så Ska tillbaka till jobbet på fredag. Hoppas jag orkar jobba.. Vi måste få in lite fler folk i denna grupp. Borde ju finnas fler som ska ha bebis i sommar haha

• mussepigg

Jag är från Norrköping och ska ha barn igen i sommar, bor dock lite utanför nu för tiden i ringarum :)

• mussepigg

Jag är 23 år och har en son på 17 månader :) hemmafru för tillfället, bor på en gård utanför ringarum som jag och min man köpte för 2 år sen, bland det bästa vi gjort kan jag säga, aldrig mera lägenhet :p Renoverar för fullt här hemma och bebis är beräknad till den 12e juli :) .

• Tiindra

Hur mår ni tjejer? Jag va på ul i måndags men bebis ville inte sammarbeta alls så ska tillbaka imorgon.. Ska ni titta vad det blir? Jag är sååååå sugen på det. Jag har gått med i en grupp på fb.. Gå mes ni oxå! :) gravida i Norrköping med bf 2014 typ tror jag den heter :)

• Malinredhead

Hej.
    Blev precis medlem, och såg er tråd. Tänkte hoppa in! =) Jag sökte efter trådar om vattengymnastik i Norrköping, såg att det fanns på hälsoteamet i Ringdansen- något ni är bekanta med eller sugna på att testa? Kan ju vara roligt att gå ihop med nån... Länk: www.halsoteamet.com/article.asp&infogrp_id=18

Vi är i v.24 (23+0), och är beräknade till 30/7 - sommarbarn YAY! Jag har mått bra hela tiden, förutom att jag har varit extremt trött...

Hur mår ni nu?

Svar på tråden Junibebis 2014 i Norrköping