gravida i Sigtuna?
Hej. Jag bor i sigtuna och väntar mitt tredje barn i juni och ville se om det fanns några andra i mitt område som oxå väntar barn .
Hej. Jag bor i sigtuna och väntar mitt tredje barn i juni och ville se om det fanns några andra i mitt område som oxå väntar barn .
Ja, precis. Måste ju vara den jag menar ;)
Hehe, ja men dåså! Isf så har jag fått en inbjudan :) ska du dit?
Ja, det hade jag tänkt. De kanske säger nåt intressant ;)
Hur går de för er alla?
Vi börjar komma in i en vardag nu äntligen! Vår lilla tjej är 1 månad imorgon och är så otroligt snäll!
Här kommer en liten bild på min underbara solstråle
Men oj vad söt!
Här går det väl bra, har foglossning och halsbrännan har kommit tillbaka.
Kan absolut inte överanstränga mig då jag får massor av sammandragningar...
Men är sååå mycket piggare och gladare, och magen växer :)
Har ultraljud på onsdag och ska bli såå spännande, vi hoppas på att kunna se vilket kön det är.
Men Gud vilken söt liten krabat!! :) Jag mår ganska bra faktiskt, lite halsbränna och rygg ont, annars börjar jag bara må bättre! Myilem: en dag kvar nu, ska bli så spännande :) förhoppningsvis har vi båda friska små knoddar, hoppas man kan se kön också :)
Ja, eller hur! Är sååå förväntansfull. Känns som man har väntat hur länge som helst på detta ;) Har du börjat känt din än?
Ja jag har verkligen räknat ner varje dag!! :)
Jajjemensan, den sparkar på där inne! Så hiiiimla mysigt!! :D själv då?
Det var en fullt frisk liten envis tjej där inne :D så himla lyckliga blivande föräldrar!! ;)
Ååhh Grattis! Vi fick samma besked! Vi gjorde specultraljud, med två olika barnmorskor, tog en timma och var lite utmattande. Men en frisk liten tjej ska vi få :) Sååå lättad och glad :D
Vad härligt!! Grattis!! :D
Vårat tog också en timme ungefär, vi hade en otroligt envis liten tjej som inte ville vända på sig så dom fick inte till någon bra profil bild, men efter 3 olika försök från 2 olika barnmorskor så fick dom tillslut till en super fin bild :)
Vår låg på sida hela tiden så när de gav upp om att se hjärtat vände hon på sig och de fick klockrena bilder :) Åååhh vad jag längtar nu :)