• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gav du något nyårslöfte?
  • Anonym (loz)

    Ja, att jag inte ska försöka ta livet av mig detta år...

  • CeeJay

    JA, att jag ska må så bra jag bara kan och att jag ska göra allt för att 2014 ska bli ett jäkla kanonår Cool

  • Furstinna

    Japp. Jag ska vara snällare mot mig själv! På alla sätt, träna, äta bra, inte ställa så höga krav på mig själv, lyssna på mig själv, inte vara så dömande mot mig själv och tillåta mig vara good enough. Jag tror det är en bra löfte.

  • Severus

    Nej

    Gillar inte att lova saker. Känns inte kul om man misslyckas. Tar hellre saker som det kommer. Däremot hoppas jag att uppnå vissa delmål i livet. Mindre press men lika kul om man lyckas:)


    Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Anonym (Fia)

    Ja, jag ska bli av med gravidkilona innan sommaren, vara mer tacksam och mindre gnällig, slänga mindre mat och spara så mycket pengar som möjligt (d.v.s. låta bli att köpa saker som egentligen är onödiga).

  • Sissel

    Jepp, jag ska bli hälsosam och "fit" under detta år :)

  • Flizus

    Gå ner till pre-graviditetsvikten på två månader! Det har börjat bra redan och jag gör det ganska snällt, ingen chockbantning.

  • asta66
    Furstinna skrev 2014-01-07 09:34:14 följande:
    Japp. Jag ska vara snällare mot mig själv! På alla sätt, träna, äta bra, inte ställa så höga krav på mig själv, lyssna på mig själv, inte vara så dömande mot mig själv och tillåta mig vara good enough. Jag tror det är en bra löfte.

    Samma här! Att unna mig själv att bara vara och göra sånt jag tycker är kul. Istället för att sätta andras behov före min egna.
  • Lindsey Egot the only one

    Jag gav nyårslöfte 2010-2011 att jag skulle äta hummer varje fredag. Efter fem fredagar var det inte lika gott längre och det dröjde faktiskt ända till nyårsafton 2011 innan jag åt det igen. Jag älskar gratinerad hummer och i år åt jag två hela.

  • fluu

    Nej. Jag håller aldrig löften bara för att jag lovat på nyår. Jag måste hitta motivationen och "lova om" oftare.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (C)
    Anonym (loz) skrev 2014-01-07 09:19:11 följande:
    Ja, att jag inte ska försöka ta livet av mig detta år...
    Hoppas du håller det löftet och att du hittar lite glädje i tillvaron
  • La Lola

    Näpp!
    Ser sånt som rätt meningslöst.


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (Sonja)

    Ja, att jag ska börja äta vegetariskt (minst) två gånger i veckan. Tycker det är viktigt med en minskad köttkonsumtion ur miljösynpunkt. Glad

Svar på tråden Gav du något nyårslöfte?