Har någon kändis gillat er status på FB (Ego-tråd)
Med kändis menar jag etablerade kändis, inte någon C-kändis som varit med i en reality-såpa en snabb sväng så
Med kändis menar jag etablerade kändis, inte någon C-kändis som varit med i en reality-såpa en snabb sväng så
Ja jag har 3 musikerkändisar som vänner, två är mest lokalt kända och den andra är riktigt känd (i Sverige) och har vunnit massa musikpriser som jag pluggat ihop med på uni Har också en politiker eller vad man ska säga som vän som leder en stor lobbyorganisation som alla känner till som jag gick i låg- och mellanstadiet med och en journalist som varit i blåsväder som jag gått i gymnasiet med som vän. Är inte särskilt nära någon av dem. Musikern skriver mest uppdateringar om var hon befinner sig för tillfället och lite smått sånt, journalisten skriver massa nedsättande om vissa folkgrupper och länkar till sina egna reportage och har bilder på sina lyxmåltider, och politikern/lobbyisten skriver mest om roliga saker hon varit med om och om hennes barn.
Ja det händer lite då och då. Har några "kändisar" som vänner.
Inte en enda kändis här, äh, det tror jag inte det minsta på. Ni kan ju alltid lägga en röst, det syns ändå inte ;)
Har inte FB.
Haha nä inte känner jag några kändisar inte!
Ja, om man räknar politiker som kändisar så händer det.
Ja. Både inom film, teater, musik, konst och politik.
Känner många privat med. Vissa genom tv/filmjobb.
Johan Becker. Artist och låtskrivare. Samt Patrick Olsson, trummis i The Creeps. Räknas?
Tjohoooooo eller nå't
Känner du inte mig?????
Den sistnämnde är f.ö en tidigare arbetskamrat så vi känner varandra IRL. Den förste not so much :)
Åh jag är ju känd på riktigt, omnämndes i lokalblaskan 2 gånger på 4 dagar
Sedär, två kändisar *nyfiken*, men det kommer jag förbli
Jenna Jameson gillade en bild på min instagram för ett tag sen ??:P
Inte på facebook, men på instagram har jag ibland fått likes av kändisar :)
Japp! Har vänner som är sångerskor/sångare. Bara en av dom är kända internationellt, världens underbaraste kille! ^^
Dom andra är kända här i Sverige endast, men det inte så bara! Stolt över mina vänner!