• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du slängt ut julen?
  • Anonym (Pyntfantasten)

    Eftersom det tar några veckor att få upp/ut allt åker inte en pryl bort före 20.edagKnut. Tar lite kortare tid få ordning igen,men det sista är nog kvar januari ut. Vem bryr sig,bara vi som ser.

  • DenNamnbitne

    Nej, den är kvar! Det vill jag inte göra i första taget. Tyvärr har vi bara haft plastgran i år, det är trist faktiskt så det luktar ju inget speciellt. 

  • Delia76

    Jaaaa - min sambos kollega informerade honom om att en gran kunde innehålla 1 milj. småkryp så sambon har tittat snett på granen hela julen och njöt när jag äntligen lät honom kasta ut den :)
    Lite kryp är väl inte hela världen hahaha

  • Ojvadduärbra

    Allt är borta:) Förutom belysningen i trädgården. Men det räknas kanske inte som julpynt?

    Vi har ett stort äppelträd på framsidan som har 4 stammar som går åt vars ett håll ända nere från roten. Jag har lindat in varje stam med slingor, och det är så fint när det lyser på kvällarna! När det är mörkt så är det liksom bara 4 lysande stammar som man ser.. Låter kanske babbigt, men det är så vackert!

  • Pissenisse

    Inomhus är julen undanstädad men vi har kvar trädgårdsbelysningen. Brukar ha kvar julen inomhus också till tjugondagknut men är beräknad att föds när som helst och tyckte det hade varit skönare att kunna städa undan i förväg.

  • erica91

    Allt är borta förutom "istapparna" som vi har som belysning på balkongen. Den är kvar så länge det är kolsvart ute. Den åker ner när det blir lite ljusare tider :)

  • Gurkan

    Allt är kvar! Det är så mysigt och ute är så grått så det får vara kvar ett tag till :)

Svar på tråden Har du slängt ut julen?