• 113jagvetinte

Förstföderskor juli 2014 Stockholm

Är gravid i v 13+5 med första barnet :) någon mer i Stockholms området?

• Svar på tråden Förstföderskor juli 2014 Stockholm
  • MiniV
    FrökenAnna skrev 2014-03-19 05:57:05 följande:

Toppen!
    Ska vi ses vid uppgången på backen utanför mataffären?
    Vi får väl visa magarna så att vi känner igen varann :)
    Låter bra!

Haha, ja nåt sånt får vi göra! :)
  • mariblo

Vad heter fb-gruppen? Brukar gå att söka på gruppnamnet även om den är sluten... Hittade ganska många anna åberg med blont hår :)

• Fridakullan

Hej! Jag är en 27-årig tjej som väntar mitt första barn,bf 3/7. Bor i Hökarängen söder om stan,är inflyttad från Dalarna så jag skulle gärna komma i kontakt med fler tjejer som snart ska bli mamma :) hoppas jag inte kommer in i gruppen för sent :) /Frida

• FrökenAnna
    mariblo skrev 2014-03-20 19:42:45 följande:
    Vad heter fb-gruppen? Brukar gå att söka på gruppnamnet även om den är sluten... Hittade ganska många anna åberg med blont hår :)

Gruppen heter Juli 2014 Stockholm.

Jag har vitsippor som visningsbild ( eller vad det heter :) )
  • FrökenAnna
    Fridakullan skrev 2014-03-21 20:08:58 följande:
    Hej! Jag är en 27-årig tjej som väntar mitt första barn,bf 3/7. Bor i Hökarängen söder om stan,är inflyttad från Dalarna så jag skulle gärna komma i kontakt med fler tjejer som snart ska bli mamma :) hoppas jag inte kommer in i gruppen för sent :) /Frida

Jag bor i Farsta så då är vi nästan grannar :)

Skicka en förfrågan på fb så lägger jag till dig :)
  • MiniV
    Fridakullan skrev 2014-03-21 20:08:58 följande:
    Jag bor också i Farsta, men har inte orkat hänga på i Facebook-gruppen, då jag knappt använder Facebook... :P
  • MiniV
    FrökenAnna skrev 2014-03-22 09:19:36 följande:
    Hej Anna! Visst hade din kollega som var med i tisdags fått faderskapet bekräftat innan födseln?

Skulle du kunna höra med henne om hur hade hon gått tillväga och om det finns något nummer man kan ringa?

Tack igen för en trevlig kväll i tisdags!
  • FrökenAnna

Jag förstod det som att man tar kontakt med Farsta stadsdelsnämnd om du vill registrera pappan innan bf.

Jag kikade lite på deras hemsida men blev inte så mycket klokare av det.

Lycka till :)

• MiniV
    FrökenAnna skrev 2014-04-10 07:16:35 följande:
    Jag förstod det som att man tar kontakt med Farsta stadsdelsnämnd om du vill registrera pappan innan bf.
    Jag kikade lite på deras hemsida men blev inte så mycket klokare av det.
    Lycka till :)
    Tack, då ska han få göra det i nästa vecka! :)

Hoppas ni mår bra!
  • 113jagvetinte

Är det någon mer än jag som ibland känner ett obehagligt tryck neråt? Som att allt som just nu finns i min mage trycks neråt? :(

• Fannypack
    113jagvetinte skrev 2014-04-17 01:05:30 följande:
    Är det någon mer än jag som ibland känner ett obehagligt tryck neråt? Som att allt som just nu finns i min mage trycks neråt? :(
    Jag känner det ibland när jag går i trappor.
  • Stefanie01

Hejsan, hoppas de är okej att jag med hoppar in i gruppen. Kommer från Malmö, men bor i Tumba. Väntar mitt andra barn den 22 juni, lagom till midsommar :) Är hemma nu med gravidpenningen. Träffar gärna andra som ska bli mammor :) //Stefanie

Svar på tråden Förstföderskor juli 2014 Stockholm