• Anonym (D)

Han vill att jag bajsar på honom - han tänder på det

Nu har han erkänt det...min sambo vill att jag ska bajsa på honom eftersom han tänder på det. Jag har alltid fått hintar att han gillar lite udda saker vad gäller sex...men inte detta. Han har sagt att han vill att jag ska sätta mig över honom och bajsa...och att han ska smörja allt på sig...usch jag blir så äcklad. Asså jag vet inte vad jag ska säga eller göra? Jag tänder inte på det..men samtidigt vill jag inte vara dum och inte uppfylla hans fantasi. Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Han vill att jag bajsar på honom - han tänder på det
  • Anonym (Poopy)
    Anonym (Lissie) skrev 2020-06-21 22:26:11 följande:
    Men sluta! Om du inte ska skriva något hjälpsamt så kan du lika gärna låta bli.

Vi är alla olika och gillar olika saker. Du ska inte döma.

Allt låter ju äckligt när jag skriver det så här i textform men om jag är kåt och vi är igång så kanske jag kan tänka mig att testa.
    Dömer?

Jag tycker inte man ska göra något man inte vill, gör du precis vad du vill! Vet inte vad du ville med att svara i denna tråd, då det inte lär hjälpa dig ändå!
  • Anonym (Lissie)
    Lallaren skrev 2020-06-21 22:50:56 följande:

Skit i alla som dömer. Gör det som känns rätt för dig.

Lova att uppdatera hur allt gick ifall du testar.

Aaadå, jag kan väl uppdatera om någon är intresserad.

Är det ingen annan här på FL som gjort något sånt här? Vad ska jag tänka på, ska jag äta något speciellt? Min kille har sagt att han helst vill att bajset ska vara så fast som möjligt.
  • Anonym (...)

Ät mycket fibrer innan och var försiktig så det inte kommer i kontakt med urinrören!

• Anonym (Lissie)
    Anonym (...) skrev 2020-06-22 08:48:48 följande:

Ät mycket fibrer innan och var försiktig så det inte kommer i kontakt med urinrören!

Tack!

Är det inte stor risk att min kille blir typ magsjuk om han ska äta mitt bajs? Det måste ju vara hur mycket bakterier som helst.

Vi har kommit överens om att börja lite försiktigt med att han stoppar in ett par fingrar i min stjärt när jag har en korv där och sedan luktar och smakar på fingrarna för att se vad han tycker. Om han gillar det så vill han då att jag bajsar ner i hans mun.

Han tänder på lukten säger han. Jag har märkt sedan tidigare att han tycker om när jag pruttar så signalerna har funnits där.

Kunde aldrig tänka mig att någon skulle vilja äta en bajskorv ur min rumpa, men men.

Wish me luck!
  • Studentpappa
    Anonym (Lissie) skrev 2020-06-22 09:25:12 följande:

Tack!

Är det inte stor risk att min kille blir typ magsjuk om han ska äta mitt bajs? Det måste ju vara hur mycket bakterier som helst.

Vi har kommit överens om att börja lite försiktigt med att han stoppar in ett par fingrar i min stjärt när jag har en korv där och sedan luktar och smakar på fingrarna för att se vad han tycker. Om han gillar det så vill han då att jag bajsar ner i hans mun.

Han tänder på lukten säger han. Jag har märkt sedan tidigare att han tycker om när jag pruttar så signalerna har funnits där.

Kunde aldrig tänka mig att någon skulle vilja äta en bajskorv ur min rumpa, men men.

Wish me luck!

Kan du inte ställa dig på alla fyra med en rejäl svank och trycka ut ett litet sköldpaddshuvud och han sitter bredvid med jordgubbar och en sked och äter bajs ur rövhålet på dig?

Det skulle ni kunna ha som romantiskt foto sedan!
    Ride it like you stole it
  • Anonym (Lissie)
    Studentpappa skrev 2020-06-22 09:50:05 följande:

Kan du inte ställa dig på alla fyra med en rejäl svank och trycka ut ett litet sköldpaddshuvud och han sitter bredvid med jordgubbar och en sked och äter bajs ur rövhålet på dig?

Det skulle ni kunna ha som romantiskt foto sedan!

Helt seriöst så skulle säkert min kille vilja testa det, tihi!
  • Studentpappa
    Anonym (Lissie) skrev 2020-06-22 10:28:07 följande:

Helt seriöst så skulle säkert min kille vilja testa det, tihi!

Han har säkert runkat hejdlöst till 2 girls one cup så studera den filmen och engagera en polare så är nog lyckan gjord!
    Ride it like you stole it
  • Anonym (...)
    Anonym (Lissie) skrev 2020-06-22 09:25:12 följande:
    Tack!

Om inte du har några problem med magsjuka/diarré ska det inte vara något problem, vi får alltid i oss en massa bakterier varje dag. Viktigare att inte smeta det på snoppens mynning eller gnida snippan i det.
  • Panduro

Runkelirunk så väcks tråden till liv. Så tröttsamt. Så genomskinligt.

• Aikido
    Anonym (Lissie) skrev 2020-06-22 08:33:53 följande:
    Aaadå, jag kan väl uppdatera om någon är intresserad.

Är det ingen annan här på FL som gjort något sånt här? Vad ska jag tänka på, ska jag äta något speciellt? Min kille har sagt att han helst vill att bajset ska vara så fast som möjligt.
    En vecka med vetebröd morgon, middag, kväll. Det kommer att vara så hårt att emaljen krackelerar på honom.
  • Anonym (U)

Alltså är farligt med tanke på bakterierna.

Han är väl inget djur. Finns saker man vill göra men som man avstår ifrån då det är farligt eller olämpligt. Vill tex äta choklad och glass till frukost lunch och middag men avstår då det är olämpligt. Detta låter som något i den stilen

• Anonym (Kunskap)
    Anonym (Lilla jag) skrev 2014-01-13 22:46:25 följande:

Facineras av folks dömande och ovilja till kunskap om sådant som skrämmer !

Men vad är der för kunskap som flera härinne tjatar om och som man måste ta till sig?
  • amaliaj

Men hu så äckligt och knäppt. Jag hade aldrig gått med på något som gjorde att all attraktionen för min partner försvann. Det här hade varit en sån sak.

• Anonym (,)

Uppfyllde du hans fantasi? 

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Han vill att jag bajsar på honom - han tänder på det