han vill börja ha "sin" son efter 4år
Nu efter 4:år börjar han bråka om att ha sin Son och jag vill inte.
Killen är missbrukare och kriminell, senaste inbrottet han gjorde var i december -13 men inget har hänt.
Under tiden vi var tillsammans misshandlade han mig psykiskt och tvingade mig till att skaffa barn med han men efter barnet var fött ville han att hans mamma skulle ha pojken så mycket som möjligt.
Han själv brydde sig inte så mycket utan satt istället uppe hela nätterna och knarkade, när grabben var runt 6 månader separerade vi och i början började han ha grabben trodde jag men istället hade hans mamma honom.
Under dom senaste 4 åren har han aldrig haft grabben själv utan träffat honom en stund när han "mått bra" under tiden grabben varit hos en av sina släktingar som vid ett missförstånd började ha grabben istället för att sonens pappa hade honom. men sen satte jag stopp, för min son behövde inte regelbundet vara hos någon annan som inte "skulle" ha han och då bröt helvetet löst så nu har pappan börjat bråka med mig.
Pappan som aldrig varit pappa, pappan som under upprepade tillfällen tagit överdoser mm vill ta min son ifrån mig, för ja så känner jag,
Min son känner inte sin pappa och tilltalar han med namn och använder ordet pappa till min sambo och det är något grabben har valt själv att göra.
jag vet inte va jag ska göra, han hotar mig hela tiden och han hotar med rätten mm. Jag känner mig så hjälplös. Någon som varit i samma situation?