• Anonym (Fundersam)

Män - erfarenheter av Bodycontact.

Jag är en man som gärna skulle vilja träffa kvinnor och par för trevliga sexupplevelser och har då fått uppfattningen att Bodycontact är det bra forum för det? Men som normalutrustad har jag efter att ha tittat runt lite på sidan sett att man inte uppfyller kriterierna för många kvinnor och par där.

Ni män som varit på BC och försökt, har ni lyckats? Berätta om era erfarenheter och hur ni anser att kukstorleken har varit till last eller fördel för er. Finns det några män här med normalstor kuk som har lyckats där överhuvudtaget? Ni med stor kuk, hur har det varit för er?

Vore tacksam för den input ni kan ge så jag kan bedöma om det är värt att lägga ner tid och engagemang på en profil och försöka lyckas, eller om det helt enkelt bara är en värld för välutrustade, xxl och allt vad det kallas där.

• Svar på tråden Män - erfarenheter av Bodycontact.
  • Anonym (devil)
    Inchthing skrev 2014-02-02 12:46:57 följande:
    Nej varför skulle jag skriva något sådant?
    Om det är du på bilden kan du få ligga med mig :) jag gillar inte stora ... fast jag gillar iof inte att ha sex med flera samtidigt heller. Jag har lite andra preferenser
  • Acubens
    Anonym (Miffo) skrev 2014-04-16 18:16:04 följande:
    Hur menar du nu? Att du hade blinddates och då visade dom sig vara överviktiga men driften var så övermäktig att du smällde på dom ändå. Följden av detta är att du inte klarar av att knulla någon med extra kilon? Hahaha.... Skyll enbart på dig själv och ingen annan.
    Nä, visste att de var överviktiga, men då gjorde det mig inte så mycket, numera är jag mer petig
  • Borkason
    Acubens skrev 2014-04-16 11:39:40 följande:
    Jag fick bara träff med extremt överviktiga tjejer på bodycontact när jag var singel och hade profil där. Numera klarar jag inte av att ha sex med tjejer modell större. 
    Intressant det där, jag har också under åren observerat att många av kvinnorna på kontaktsajter är av modell större. Undrar vad det beror på... Är det så att de har svårt att få en karl ute på krogen, till skillnad från skinny blondes som nästan aldrig existerar på kontaktsajter.
  • MikNis
    Acubens skrev 2014-04-17 13:40:30 följande:
    Nä, visste att de var överviktiga, men då gjorde det mig inte så mycket, numera är jag mer petig
    Förväntar sig de överviktiga inte en rejäl kuk? 
  • Acubens
    MikNis skrev 2014-04-22 16:46:19 följande:
    Förväntar sig de överviktiga inte en rejäl kuk? 
    Nej, de är lika som alla andra kvinnor, vill ha en bra älskare, oavsett kukstorlek. 
  • Anonym (BC)

jag märkte oxå att utlänningar inte är välkomna på BC
    om ni kolla på de flesta annonser av tjejer å par finns ett krav med olika beskrivningar
    du ska vara svensk
    du ska ha blåa ögon
    ja/vi gillar inte mörkt hår, bruna ögon
    du ska vara nordisk 
    tycker inte om utlänningar osv
    om du har en ansikte bild då får du inget meddelade i inkorgen

• MikNis
    Anonym (BC) skrev 2014-04-22 18:16:52 följande:

om ni kolla på de flesta annonser av tjejer å par finns ett krav med olika beskrivningar

du ska vara svensk

du ska ha blåa ögon

du ska vara nordisk 

Då kan man fråga sig varför det är så.

Men det finns ju kvinnor som vill ha svarta män.
  • Anonym (BC)

ja, det gör jag. jag fråga mig varför är det så?
    kanske de gör misstag eller svårt å prata om sex med de eftersom de inte kan så mycket om språket.
    . ja, svarta har mer chans , dem har stora kukar så de är bara som leksaker.
    svarta är oxå människor som har känslor, sexbehov som alla andra inte bara en leksak
    eller hur ? vad tror ni?

• NicKnejm

Alla människor har rätt att träffa den de vill. Att gnälla på folk för att de inte vill träffa vissa nationaliteter är patetiskt. Skall folk tvingas till det??
    Det får faktiskt vara någon måtta på självömkan!! Det skall självklart vara lika lön för alla, jämlikhet och rättvisa mm. Men när invandrare är sura för att svenskar inte vill ligga med dem, då har det jävlar gått för långt. !!!!

• MikNis
    Anonym (BC) skrev 2014-04-22 19:02:59 följande:
    ja, det gör jag. jag fråga mig varför är det så?
    kanske de gör misstag eller svårt å prata om sex med de eftersom de inte kan så mycket om språket.
    . ja, svarta har mer chans , dem har stora kukar så de är bara som leksaker.
    svarta är oxå människor som har känslor, sexbehov som alla andra inte bara en leksak
    eller hur ? vad tror ni?
    Ser man på hur vissa uppför sig är det inte så konstigt.
  • MikNis
    NicKnejm skrev 2014-04-23 10:28:56 följande:
    Alla människor har rätt att träffa den de vill. Att gnälla på folk för att de inte vill träffa vissa nationaliteter är patetiskt. Skall folk tvingas till det??
    Det får faktiskt vara någon måtta på självömkan!! Det skall självklart vara lika lön för alla, jämlikhet och rättvisa mm. Men när invandrare är sura för att svenskar inte vill ligga med dem, då har det jävlar gått för långt. !!!!
    De är rasister... 
  • Anonym (BC)

både har rätt.
    det är inte så lätt å leta på människor som kommer från olika länder å olika traditioner å man vet inte var kommer de från å vad har de som sjukdomar i sitt land. 
    vi (invandrare )måste visa att vi kommer hit för att leva å hjälpa andra när vi kan å inte såra landet. vi måste älska Sverige för att det gav oss mycket mer än vara länder.

• NicKnejm

Resonemanget bland män på bc (svensk som icke svensk) är att de tror kvinnor och par är skyldiga att ligga med dem. Det är så sjuk inställning att jag baxnar. Det ät som om de tror att de är på barnkalas och alla får påse. Folk har rätt att falla för eller tända på vad de vill. Därrmot tycker jag det är viktigt att svara på trevliga brev.

• popeye01
    du ska vara svensk
    du ska ha blåa ögon
    du ska vara nordisk 
    Där har du helt fel BC, det finns visst olika etnicitet på Bodycontact så kasta inte skit på en sajt som sköter sig och det är skillnad på önskemål och krav, du har snöat in på racism BC.
  • Anonym (Nice)
    Anonym (Poe) skrev 2014-02-02 13:02:03 följande:

Vi är medlem på Bc som par och söker då och då en man till för min njutning (kvinna). Och handen på hjärtat är ett av kraven att penisen inte är överdrivet grov och inte över 16-17 cm. Min sambo är lite för stor men vi får sexet att funka bra ändå. Tycker helt enkelt inte det är skönt med stora.

Fint att någon skriver så här ärligt.. Alla skriver bara vill ha xxl..fast jag har normal . Men hur ska man få kontakt med nått par då som kanske  behöver min hjälpt kvinnan:)
  • Anonym (Before Christ)

du ska vara svensk
    du ska ha blåa ögon
    du ska vara nordisk 

Hur märkte du att utlänningar inte var välkomna, blev du nekad att registrera ett konto p.g.a. att du är av utländsk bakgrund?

Det finns de som föredrar svenskar, ja. En preferens likställd med utseende, kön, längd, kroppsform, längd och färg på hår, storlek på organ och bröst e.t.c.

Jag har sett profiler med afrikaner, latinos, sydostasiater, sydeuropeer och personer från ME.

Jag har också sett annonser där man specifikt önskat utlänningar också.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Män - erfarenheter av Bodycontact.