• Webbredaktör Annelie

    Hur ofta går du på bio?

    Ja hur ofta kommer du iväg på bio?

    Skulle du vilja gå oftare eller är du nöjd med de biobesök som du gör?
    Vilken typ av filmer ser du helst?

    Berätta!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta går du på bio?
  • Ragnar

    Jag har inte varit på bio sedan äldsta barnet föddes och han är snart 9 år. Så mitt senaste biobesök var för 10 år sedan. Har aldrig tyckt det är särskilt roligt med bio. Gick mest för att kompisar frågade om jag ville med. Är inte så förtjust i att se film överhuvudtaget. Läser hellre en bra bok. De filmer jag tyckt om har varit lite annorlunda filmer. Kan inte komma på någon just nu, men det har i alla fall inte varit Hollywood filmer enligt recept i alla fall. Såg en Spansk film på tv för något år sedan, har för mig att den hette något med Rose, som var bra. Såg även en irlänsk film som var helt okej. Documentärfilmer kan också vara rätt bra, om de är bra gjorda.
    Men jag ser hellre filmerna i lugn och ro hemma i min bekväma soffa än på bio.

  • knäckehäxa

    Minst en gång i månaden, ofta mer. Jag älskar att gå på bio, och har därför bestämt att jag ska gå minst en gång i månaden. Går helst själv, det är avslappnande och mysigt :)

  • Benbrott

    Sen vi gjorde om ett rum till ett biorum för snart 4 år sedan så har jag inte satt en fot på en biograf.

  • tjej87

    Skulle tro att jag snittar på 1-2 ggr/månad. Ibland kan det bli flera helger i rad, ibland går det ett par månader mellan biobesöken... Väldigt varierande alltså :)

  • Aniiee

    Aldrig. Med undantag för nu i december så har jag inte varit på bio sen..... Harry Potter och Fenixorden, tror jag.


    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • fluu

    4, 5 år sedan sist. Avskyr att gå på bio. Jag kan inte sitta still, folk låter, det luktar popcorn, vill kunna pausa för kisspaus, ljudet är alltid för högt.

    Vill kolla film hemma i lugn och ro och med avbrott. Ser helst drama, gärna historiska sådana. Eller skumma underground filmer från typ Iran eller skumma grejer av typ Wes Anderson.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Capt Janeway

    Cirka två gånger om året. Vissa storfilmer vill jag först se på bio (Hobbit 3D, The Hunger Games...). Sedan köper jag extended version på BluRay och ser de om och om igen i hemmets lugna vrå.

  • Khaleesi

    Vi går oftast en gång i veckan, ca 3-4 ggr per månad. Är klubbmedlemmar så ca var 6/7e besök blir gratis av poängen. Är filmfantaster och tycker det är värt den pengen det kostar :)

  • Texasthecat

    Försöker gå minst en gång i månaden. Älskar att titta på filmer och diskutera dem med vänner. Tittar på det mesta, men mest blir det sci-fi, fantasy, skräck och action.


    Mina Älsklingar Haylie 20/9-10, Natahan 20/9-10, Kaoru 10/5-13 samt sambon Kenji...
  • rosenknopp83

    alldeles för sällan, vet inte sist jag var. Så röstade på aldrig. Har ett stort filmintresse men blir mest hemifrån.

  • Älskar vintern

    Numera aldrig eftersom jag inte kan sitta still och koncentrera mig så länge. Förut gick jag väl 1 gång om året. Sist jag var på bio var 2011 tror jag. 

Svar på tråden Hur ofta går du på bio?