44 dagar kvar till BF =)
Nu är det inte långt kvar tills bebis ska komma. Här kan vi som inte har så långt kvar följas åt =)
Nu är det inte långt kvar tills bebis ska komma. Här kan vi som inte har så långt kvar följas åt =)
Jag väntar en flicka. Funderar också på att börja dricka sånt te lite senare men ska höra med min barnmorska först på mvc eftersom jag äter mediciner å så. Jag brukar inte heller dricka te å inte kaffe heller.
Hej, jag har 33 dagar kvar :) Känns nära nu. Men har så mycket att fixa, så den får gärna vänta till mitten av mars åtminstone :)
Hmm då väntar jag en vecka till eller? Kommer det ens ge någon effekt av att börja så sent?
Vad ska téet vara bra för?
Jag har 40 dagar kvar nu och det känns både nära och långt bort. Allt är inhandlat och färdigt, dock, så Lilla får komma när hon vill!
Säg för förlossningen o efter..att man återhämtar sig bättre o blöder mindreäb
Blev överraskad med en babyshower idag :) trodde jag klarat mig från sånt, men icke ;) var faktiskt riktigt trevligt och roligt att så många man tycker om kunde komma då man inte träffar så mycket folk nu när man mår som man gör. Inte helt fel med massa paket heller ;D
Okej 35 + eller 35. För jag är i vecka 35 men 34+i
35 fulla veckor, jag började nån dag innan. Har också läst på vissa ställen att man kan börja i v 32.. Så någon dag hit eller dit innan v 35 tror jag inte gör så mycket. Skulle du nu få starka sammandragningar så är det ju inte värre än att du slutar och börjar dricka senare :)
Hej!
Vill också gärna vara med här, har bf 4/4 så är 39 dagar kvar dit, dock kommer jag bli igångsatt före och har fått första tiden den 17/3 och dit är det 21 dagar
Jag har druckit hallonblads te i över 2 veckor, började med en kopp per dag och har nu ökat till 2 koppar... ska öka ännu mer när jag gått in i ytterligare en vecka
De två graviditeterna jag har druckit hallonblads te blödde jag mindre och förlossningarna gick rätt smidigt
Nu har jag 30 dagar kvar till bf. Jag mår så fruktansvärt dåligt så jag bara längtar tills det är över och vi får vår lilla flicka.
3 dagar kvar idag :) har städat och skurat golven, kanske är dags? ;)
Spännande :) jag har 18 dagar kvar nu till bf men hoppas på att hon kommer lite tidigare ;) jag har lite städning kvar här hemma också innan hon kommer :)