annapannajohansson skrev 2014-03-04 09:57:21 följande:
Haha tänka sig att det finns fler knäppisar 😜 Jag kan absolut inte påstå att symtomen flödat för min del faktiskt, annorlunda kände jag mig och eventuellt tycker jag att jag reagerade starkare på stekning. Luktade ju ruttet och tanken på lukten kan få mig att hulka, HAHA!!! Med tanke på att graviditeten var planerad så testade jag positivt tidigt! Testerna var då inte jätte starka men absolut tillräckligt för att faktiskt både ja och killen skulle inse att det fanns ett litet streck. Sedan tog det nog ett bra tag innan jag verkligen insåg att graviditeten var ett faktum och kunde få för mig att göra ett graviditetstest morgon som kväll så jag ljuger nog inte när jag skriver 10-15 st! HAHA!!! 😂 Kan inte heller påstå att jag har några vidare symtom nu heller (antar osäkerheten talar) men jag kan säga så här känner mig redan som en mjölkande ko då det kan läcka en hel del redan så antar det är ett bra symtom. Jag är nu i v.19 18+2.
Haha, ja man har sina symtom på att det ändå är nått som är annorlunda! Själv klarar jag inte av lukten av banan.. Och om du nu gjort 10-15 test och de är positiva så grattis! Du ÄR gravid haha! Men förstår hur du tänker ändå, jag var ju själv så för lite mer än en vecka sen.. Mina bröst började läcka v.17, visste inte att det kunde bli så, så jag blev rädd och äcklad haha. Och nu är det ännu värre, tjiho! Så det där med att känna sig som en ko, i know the feeling.. Men då är du väl rätt säker med hur långt gången du är, om det var planerat? Jag var helt osäker, trodde jag var i v. 19 när jag skulle på ultraljudet, men var visst i v. 21 då. Positiv överraskning! :)