wt?
Hur vet man om man klassas som wt?
Hur vet man om man klassas som wt?
Jag undrar om min familj skulle klassas som wt??! Det vore intressant att veta! Vi är lite svårdefinierade tror jag ;)
Jag har rökt sedan jag var 14. Slutade dock för några månader sedan. Kommer inte att börja röka igen. Rökte inte under mina 2 graviditeter. Min man snusar. Vi dricker sällan. Vi har inte högskoleutbildning någon av oss. Vi är båda utbildade restaurangkockar, min man har också en till utbildning på samma nivå. Vi har fasta jobb, inkomster på ca 3500-4000 euro/månad. Som sagt två barn, en 6 år, en 3 år. Vi äger vårt hus, byggt 2013. Vi äger en sommarstuga, en ny båt, en äldre båt, två bilar som varken är gamla eller nya, endast lån på huset. Jag har varit lite halvfläskig, bantade ner mig till 61 kilo till mina 167 cm. Min man är lite överviktig. Jag köper både dyra och billiga kläder. Barnen är ute varje dag, vi äter inte micromat. Äter dock gärna snabbmat ibland. Mina barn har både dyra och billiga kläder. Dyrare ytterkläder än innekläder till barnen. Didriksson, kappahl, lindex, h&m, odd molly, peak performance, det är väldigt blandat här hos oss i klädskåpen. Min man bryr sig inte mycket i kläder. Han arbetar hårt och gärna. Jag tycker inte om att träna, springer dock ibland, går gärna promenader med vår hund. Min man tränar inte. Hans intressen är typ båtar och skärgårdsliv. Mina är inredning, skärgårdsliv, trädgårdsfix. Jaha, vad kan ni tolka ur detta? Vi sparar pengar åt barnen på egna konton, vi sparar på fonder, och på resekonto. Reser ca 1-2 ggr/år.
Ah just det! Jag har 2 piercings! Går inte utanför hemmets väggar med mjukisar, däremot gärna med slitna/söndriga jeans. Eller en skön baggymodell. Går inte ut ofixad! Nånsin. Just nu har jag billiga jeans med hål och en svindyr kofta. Dricker en battery. ;)
För mig är ett wt en person men en dålig attityd, vet inget om vett och etikett, någon som älskar att sprida rykten och snacka skit om folk, som köper dyra jackor, smink och elektronik fast de inte har råd, tror på att som de läser och hör utan att ta reda på fakta, använder abort som preventivmedel, skaffar många barn väldigt tätt med olika partners, har hemmafester varje fredag, lördag och ibland onsdagar och dricker sig redlösa fast de har småbarn hemma, någon som tycker det är helt okej att kedjeröka minst ett paket cigaretter om dagen inomhus vid sina barn, och att det är kul att gräla, bråka och slåss med okända och nära och kära bara för att få lite dramatik i sitt liv.
Alltså någon som beter sig som en riktigt omogen 14åring
Vi har bra ekonomi. Slösar inte onödigt, sparar varje månad. Mina vänner är alla högskoleutbildade, likaså många av min mans, min bästa vän är bankdirektör, två av mina vänner är tradenomer, barnträdgårdslärare, jag skulle gärna börja studera till socionom, men har inte möjlighet, måste jobba pga huslånet.